בשורה לשוק הנדל"ן: פאנגאיה הציעה לבנות 6,000 יח"ד

חברת פאנגאיה נדל"ן מציעה לראש הממשלה חטיבת קרקע של 1,000 דונם בשרון לתכנון משותף של יח"ד בבנייה מהירה ■ פאנגאיה נדל"ן: "נעשה כל שניתן כדי לעודד משפחות צעירות לגור באזור"

חברת פאנגאיה נדל"ן, שבשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר, מציעה לראש הממשלה בנימין נתניהו חטיבת קרקע של 1,000 דונם בשרון לתכנון משותף של כ-6,000 דירות בבנייה מהירה.

‏בפנייה לנתניהו ולשר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס מציעה פאנגאיה שיתוף פעולה מלא לבנייה מיידית של כ-6,000 דירות בחטיבת קרקע שהיא חוכרת ממינהל מקרקעי ישראל.

‏ההצעה מגיעה לאחר מסיבת העיתונאים שערך אתמול (ג') נתניהו, בה הציג את תוכנית החירום להקלה על מצוקת הדיור באמצעות דיור בהישג יד, הטבות לזוגות צעירים, סטודנטים, חיילים משוחררים וחסרי דיור דרך הוזלת הקרקעות ובניית 10,000 יחידות דיור לסטודנטים.

‏חטיבת הקרקע של פאנגאיה נדל"ן ממוקמת באזור השרון, בין הישובים קדימה, צורן ועין שריד, במרחק של 10 דקות מצומת כפר סבא-רעננה. הצעתה של פאנגאיה כוללת התחייבות לתכנון ותמהיל דירות לפי צרכים שייקבעו על ידי הממשלה, לוחות זמנים מקוצרים לבנייה, שמשכם 18-24 חודשים, תנאי תשלום נוחים לרוכשים וסיוע במתן הלוואות.

‏החברה מסרה כי תעשה כל שניתן כדי לעודד משפחות צעירות לגור באזור, לרבות יצירת תכנון מטיבי, בנייה מהירה על מנת לספק מענה מיידי לכ-6,000 משפחות, סיוע במתן הלוואות וכיוצא בזה.