שיפור בתוצאות טופ אימג': זינוק של 35% בהכנסות ברבעון

הרווח התפעולי הסתכם ב-1 מיליון דולר, גידול של 71% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד ■ מעדכנים את יעד הרווחיות השנתי

חברת טופ אימג' פרסמה היום את תוצאותיה לרבעון השני. ההכנסות ברבעון השני של שנת 2011 הסתכמו ב-7.1 מיליון דולר, בהשוואה ל-5.2 מיליון דולר ברבעון השני של 2010. ההכנסות ממוצרים עמדו הסתכמו ב-3.2 מיליון דולר, בהשוואה ל- 2.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות משירותים הסתכמו ב-3.9 מיליון דולר, בהשוואה ל- 2.7 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2010.

ה- EBITDA המתואם עמד על 1.1 מיליון דולר, בהשוואה ל-400 אלף דולר ברבעון השני של שנת 2010. שיעור ה-EBITDA המתואם מסך הכנסות החברה עמד על 15%, בהשוואה ל- 8% בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP ברבעון הסתכם ב-1 מיליון דולר, ורווח מדולל למניה בסך של 0.09 דולר, בהשוואה לרווח נקי על בסיס Non-GAAP של 400 אלף דולר, ורווח מדולל למניה בסך של 0.03 דולר ברבעון השני של שנת 2010. הרווח התפעולי על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-1 מיליון דולר ברבעון, בהשוואה ל-600 אלף דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח נקי על בסיס GAAP ברבעון הסתכם ב-600 אלף דולר, ורווח מדולל למניה בסך של 0.05 דולר, בהשוואה ל-1.1 מיליון דולר ברבעון השני בשנת 2010, ורווח מדולל למניה 0.10 דולר. הקיטון ברווח הנקי הינו תוצאה של התאמות השווי ההוגן של האג"ח להמרה של החברה. הרווח התפעולי על בסיס GAAP עמד על 1 מיליון דולר ברבעון השני של 2011, לעומת 600 אלף דולר ברבעון השני של שנת 2010.

ד"ר עידו שכטר, מנכ"ל חברת טופ אימג', הגיב על תוצאות הרבעון: "אנו מרוצים מאד מתוצאות הרבעון השני של השנה, שנבעו מהמשך מוצלח של יישום האסטרטגיה שלנו לצמיחה, שמתמקדת בפלטפורמת הבנקים, בפתרונות הדיגיטלים לניהול דואר ובשותפים הגלובליים של החברה. ברבעון זה הודענו על הצלחה בפרויקטים חשובים הכוללים הכרזה על שותפות עם חברתKonica Minolta Spain , זכיה בבקבוצה הפיננסית HML באנגליה ולאחרונה זכיה משותפת עםWilliams Lea בפרוייקט בבנק גרמני גדול."

שכטר הוסיף: "ברבעון זה ראינו תהליך של גידול באזורים גיאוגרפים כמו ארה"ב, אנגליה ואסיה פסיפיק במקביל לאחיזה המסורתית החזקה שלנו באירופה, המזרח התיכון ואפריקה. הפעילות לרכישת אגרות החוב של החברה בה נקטה החברה לאחרונה היא צעד נוסף בתכניתנו להפחתת חוב החברה. כתוצאה מכך, אנו משאירים את יעד המכירות לגידול בשיעור של 20% - 25% ובהתחשב ביעילות התפעולית של החברה ובגידול הצפוי בהכנסות מרישיונות, אנו מעדכנים את יעד הרווחיות השנתי מגידול בשיעור של 17% - 23% לגידול בשיעור של 40% - 60%."