חשד: חבר בהתאחדות לכדורגל סייע בהברחת מכשירי סלולר

אריה וולף ו-3 חשודים נוספים, אריה טמיר, רועי בניטה ובני בוכריס, נשלחו למעצר-בית בין 4 ימים בחשד למעורבות בהברחת מאות מכשירי גלקסי S2 ואייפון 4 בשווי של למעלה ממיליון שקל

אריה וולף, חבר ועדה מקצועית בהתאחדות לכדורגל, ו-3 חשודים נוספים, אריה טמיר, רועי בניטה ובני בוכריס, נשלחו היום (ב') למעצר-בית בין 4 ימים, בחשד למעורבות בפרשה של הברחת מאות מכשירים סלולריים בשווי של למעלה ממיליון שקל.

בבקשה שהוגשה לבית המשפט על-ידי מחלקת חקירות מכס ומע"מ חיפה ברשות המסים, עולה כי השלושה חשודים בהברחת טלפונים סלולריים מסוג גלקסי S2 ואייפון 4.

טמיר, בניטה ובוכריס נעצרו אתמול בשעות הלילה בנתב"ג לאחר שניסו לעבור במסלול הירוק. וולף, המשמש כיו"ר קשרי החוץ של ההתאחדות לכדורגל, נעצר בחשד כי ניצל את מעמדו וקשריו לסייע לחברי הרשת בהברחה.

בית המשפט קבע בנוסף למעצר-הבית כי הארבעה יפקידו ערבויות כספיות, תוך התחייבות לא ליצור קשר עם מעורבים נוספים בפרשה, ויציאתם מהארץ עוכבה למשך חצי שנה.

דוברת ההתאחדות לכדורגל, מיכל גרונדלנד, מסרה בתגובה: "חקירתו של שופט הכדורגל לשעבר אריה וולף על-ידי רשות המסים מתמקדת במעשיו כאדם פרטי. ברמה האישית אנו מאחלים לו כי החקירה תסתיים ללא כל אשמה בעניינו".