בזק בינ"ל ו-BMC בשת"פ של מיליוני שקלים במחשוב ענן

המערכת של BMC אמורה לעזור לבזק בינלאומי בניהול שירותי הענן שלה בתחום התוכנה, החומרה והתשתיות ■ מערכת הענן מיועדת ללקוחות העסקיים של בזק בינלאומי

חברת בזק בינלאומי הודיעה הבוקר (ד') כי בחרה בפתרון של חברת BMC לניהול שירותי הענן של החברה. המערכת אמורה לעזור לחברה בניהול שירותי הענן שלה בתחום התוכנה, החומרה והתשתיות. המערכת תחליף את המערכת הקיימת שהייתה מופעלת בתצורה ידנית, מה שיאפשר לספק כלי ניהול חכמים.

מערכת הענן מיועדת ללקוחות העסקיים של החברה, ובמסגרתה יקבלו הלקוחות תשתית מחשוב המבוססת על שרתים וירטואליים, שרתי גיבוי ואחסון ועוד מגוון שירותים לניהול המשרד. המערכת תאפשר למנהלי IT לנהל את מערך השרתים הווירטואלים באמצעות פורטל אינטרנט ייעודי.

"בחרנו ב-BMC כיוון שהיא המתאימה ביותר מבחינה אסטרטגית לצרכים העסקיים שלנו", אמר גל עופר, מנהל הפיתוח העסקי בבזק בינלאומי. "המערכת של BMC ענתה על אפיון משותף עם לקוחותינו, שמצפים מאתנו להעניק להם שירותי ענן אמינים וגמישים", לדבריו.

מחשוב ענן מאפשר לחברות להתקין את המערכות שלהן על גבי שרתים מרוחקים ומאובטחים, ולחבר אותם עם המחשבים של החברה. המשתמשים אינם צריכים לרכוש ולנהל משאבי ומערכות מחשוב ובמקום זאת שוכרים את שירותי הענן כשירות מספקים שמעמידים כוח מחשוב שהגישה אליו תהיה דרך האינטרנט. החזון של ענן המחשוב הוא לאפשר למשתמשים להתחבר לכל שירותי המחשוב, להם זקוקים באמצעות האינטרנט, באופן דומה להתחברות לרשת חשמל.