רשת מגה בול תוזיל ב-10% את כל המוצרים במוצ"ש

המבצע, שתקף בסניפים מסוימים, אינו מגביל את שווי הסל ונערך כל מוצ"ש עד להודעה חדשה

רשתות השיווק לא מרשות לעצמן להישאר אדישות למחאה הציבורית על יוקר המחיה: מצד אחד המחירים ממשיכים לנסוק, ומצד שני רשתות השיווק יוצאות במהלכים צרכניים באמצעות הוזלת סלי הקנייה, לצד מהלכים אסטרטגיים של הגברת תנועת הקונים בימים פופולאריים פחות.

היום (ב') הכריזה רשת מגה כי בכל מוצאי שבת תעניק 10% הנחה על סל הקנייה (למעט סיגריות ומוצרי חשמל). מדובר בהנחה משמעותית, הכוללת כפל מבצעים והמיועדת לחברי מועדון YOU, אולם בהתחשב בעובדה כי ההטבה מיועדת גם למועדון החינמי של YOU (שאינו כרטיס האשראי), מימושה נגיש לכולם (תמורת הצטרפות למועדון שמשמעה דיוורים שוטפים של מבצעים). המבצע אינו מגביל את שווי הסל וניתן למימוש מדי שבוע.

בשלב זה, המבצע אינו מוגבל בזמן ותקף בסניפים מסוימים של תת-הרשת מגה בול בלבד (ללא מגה בעיר). בין הסניפים: יד-אליהו, חדרה, סגולה, באר-שבע, בתי-ים, חיפה, נתניה ועוד. ההנחה תוענק לקונים משעה שמונה בערב ועד סגירת הסניף.

ההודעה של מגה באה בעקבות הודעה שהפיצה הרשת אתמול (א'), לפיה יוזלו עשרות מוצרים לקונים דרך אתר מגה באינטרנט. עד כה, מחירי האינטרנט היו דומים למחירים המוצרים בסניפים העירוניים של הרשת, מגה בעיר, וכעת הכריזה הרשת כי המחירים יתקרבו למחירי מגה בול.

אל מגה באינטרנט ושופרסל ישיר הצטרף זה מכבר רמי לוי, המשווק את מוצריו במחירים זהים לאלה שברשתות בשלב זה, כפיילוט באזור חלוקה מוגבל (הכולל את שכונות הדר יוסף ורמת-אביב). גם הרשת מיסטר זול נכנסה לאחרונה לנישה המצומצמת של הרכישה המקוונת של מוצרי מזון.

דרך אתר הסופר, www.hasuper.co.il, ניתן לערוך השוואת מחירים בהתאם לסל האישי ולקבל את ההמלצה היכן משתלם לבצע את הרכישה און ליין.