גוגל טרנדס: "גלובס" ממשיך להוביל את אתרי הכלכלה

תוכניות הריאליטי הקפיצו הטראפיק של וואלה ומאקו ■ אתר ynet המשיך לנשוף בעורפו של וואלה ורשם טראפיק של כ-850 אלף גולשים שונים ביום

תוכניות הריאליטי בטלוויזיה עזרו לכמה מהאתרים הישראליים לצלוח את החודש הראשון של החופש הגדול בהצלחה - כך עולה מנתוני גוגל טרנדס, כלי המדידה של ענקית האינטרנט גוגל לחודש יולי.

אתר וואלה, שהחל לשדר את תוכנית הריאליטי של ערוץ 10, "הדור הבא 24/7", בסוף חודש יוני, נהנה במהלך החודש שעבר מעלייה בטראפיק, שניתן לייחסו בין היתר לפעילות אינטרנטית במקביל לשידורי התוכנית - מכ-800 אלף גולשים שונים ביום במהלך חודש יוני לכ-900 אלף גולשים שונים ביום, עם נגיעה ברף מיליון הגולשים לקראת סוף יולי. זאת, בעוד אתר ynet המשיך לנשוף בעורפו של וואלה ורשם טראפיק של כ-850 אלף גולשים שונים ביום.

אנשי "כוכב נולד" שעסוקים בימים האחרונים בניסיונות להדוף שמועות וחשדות לזיופים והטיות של הצבעות במהלך העונה התשיעית של התוכנית בעקבות מעצרה של שופטת כוכב נולד, מרגלית צנעני, יכולים לחייך מעט לרווחה עם פרסום תוצאות גוגל טרנדס.

על-פי הנתונים של כלי המדידה של ענקית האינטרנט גוגל, לאתר מאקו גלשו בממוצע במהלך חודש יולי 500 אלף גולשים שונים ביום מישראל - זאת לעומת 430 אלף גולשים שונים ביום במהלך חודש יוני. הטראפיק לאתר הגיע לשיאו ב-23 ביולי, המועד בו נערך הגמר הגדול של העונה התשיעית, שבו זכתה חגית יאסו במקום הראשון.

עוד עולה מהנתונים כי פייסבוק המשיך לשמור על ממוצע של 1.45 מיליון גולשים שונים ביום, אם כי לקראת סוף החודש חלה ירידה קלה במספר הגולשים. אתר נענע10 רשם ירידה בטראפיק - מ-420 אלף גולשים שונים ביום בחודש יוני לכ-350 אלף גולשים שונים ביום בחודש שעבר. לעומתו, אתר msn רשם עלייה קלה - מ-210 אלף גולשים שונים ביום לפני חודשיים ל-250 אלף גולשים שונים ביום בחודש יולי.

בזירה הכלכלית המשיך אתר "גלובס" לשמור על מעמדו המוביל, כשמרבית האתרים רושמים ירידה קלה בטראפיק שלהם. אתר "גלובס" סיים את חודש יולי עם 100-140 אלף גולשים שונים ביום. אתר "דה מרקר" רשם ביולי טראפיק של 75-115 אלף גולשים שונים ביום, בעוד אתר "כלכליסט" סגר את יולי עם 60-75 אלף גולשים שונים ביום. אתר "ביזפורטל" המשיך להזדנב מאחור עם 50-60 אלף גולשים שונים ביום.

גוגל טרנדס יולי
 גוגל טרנדס יולי