מחשודה לנאשמת: יוגש כתב אישום נגד מרגלית צנעני

המשטרה צפויה להגיש כתב האישום נגד מרגלית צנעני בגין קשירת קשר לביצוע פשע וסחיטה באיומים של אמרגנה אסף אטדגי ■ מבקשת להאריך את מעצרה ב-5 ימים נוספים

מרגלית צנעני הופכת מחשודה לנאשמת: המשטרה הגישה הבוקר (ה') לבית משפט השלום בראשון--לציון "הצהרת תובע" נגד הזמרת, שעל-פיה היא צפויה להגיש בקרוב כתב אישום נגדה בגין ביצוע עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע וסחיטה באיומים של אמרגנה, אסף אטדגי.

המשטרה מבקשת מהשופטת איטה נחמן להאריך את מעצרה של צנעני, שנעצרה לפני 10 ימים, ב-5 ימים נוספים, שבסופם יוגש כתב האישום.

הצהרת תובע הוגשה היום גם נגד מיכאל חזן, המשתייך לארגון הפשע של עמיר מולנר, אשר על-פי החשד נשלח על-ידי צנעני כדי לאיים על אטדגי. מעצרו של חזן הוארך לפני שעה קלה על-ידי השופטת ב-5 ימים, "על מנת לאפשר הגשתו של כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגדו".

בהצהרת התובע נגד צנעני וחזן כתבה המשטרה כי "לאחר עיון בחומר החקירה, אנו מאשרים כי יש מקום, לכאורה, להגיש כתב אישום כנגד צנעני ומיכאל חזן, בגין קשירת קשר לביצוע פשע וסחיטה באיומים שהביאה לכדי מעשה, ולבקש את מעצרם עד תום ההליכים המשפטיים נגדם", נאמר בהצהרת התובע.

בנוסף כתבה המשטרה כי "מדובר בפרשה מורכבת, רבת-מעורבים ובעלת הסתעפויות רבות ומשמעותיות. לכן, חומר החקירה המרכיב תיק זה הינו רחב-היקף, ומחייב פרק זמן ניכר לשם ניתוח ובחינה מדוקדקים, לטובת ניסוח והכנת כתב האישום".