גם זכורה וגם אהובה: הפרסומת למילקי כובשת את הפסגה

גיאוקרטוגרפיה: הצעירים וגילאי הביניים גילו אהדה לפרסומת של מילקי עם אקי אבני וסנדי בר, ואילו מבוגרים מעל גיל 55 העדיפו את הפרסומת של ביטוח ישיר בכיכובה של רוני דלומי

הפרסומת למילקי של שטראוס, בכיכובם של אקי אבני וסנדי בר ובאמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי - שהייתה בשבוע שעבר הפרסומת הזכורה ביותר - כובשת השבוע גם את פסגת טבלת הפרסומות האהובות.

שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, אשר עומד על 11.3%, ועוצמת הזכירות גבוהה ב-30% מהממוצע.

שיעורי האהדה של הפרסומת נמוכים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 23.3%. עוצמת האהדה כלפי הפרסומת נמוכה ב-10% מהממוצע.

הפרסומת למילקי היא גם הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.2 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

מניתוח הנתונים עולה כי צעירים וגילאי הביניים (עד גיל 55) מגלים רמת אהדה מאוד גבוהה לפרסומת, ואילו המבוגרים בני 55 ומעלה אהבו יותר את הפרסומת של ביטוח ישיר בכיכובה של הזמרת רוני דלומי.

פרסומת נוספת שזוכה לאהדה מצדם של מבוגרים בני 34 ומעלה היא של המותג קינדר. האהדה הזו היא די צפויה, על רקע העובדה שהפרסומת פועלת על המוטיב של השאיפה האימהית הטבעית לדאוג לילדים, גם כשאלה נהיו בוגרים ועצמאים יותר.

החללית עדיין ממריאה

במקום השני בדירוג הפרסומות האהובות נמצא קמפיין "המפלצתונים" של מפעל הפיס, שעלה באמצעות אדלר-חומסקי. אדלר-חומסקי גם נמצאים במקום השני בדירוג הזכורות עם קמפיין החללית של בזק בכיכובו של גידי גוב - קמפיין אשר זוכה גם לשיעורי אהדה גבוהים.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ירד משמעותית לעומת שבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 233 (בהשוואה ל-253 בשבוע שעבר).

בנוסף, גם סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע ירד מעט ביחס לשבוע שעבר, ועומד על כ-25 מיליון דולר (לעומת כ-33 מיליון דולר בשבוע שעבר).

אקי וסנדי
 אקי וסנדי