בעולם שבו הטכנולוגיה והמדיה החברתית הופכות לחלק עיקרי במשחק השיווק והפרסום, חברות מסחריות מתחילות להבין את החוקים החדשים. כך החליט יקב טפרברג 1870, היקב הפרטי הוותיק בישראל, להצטרף למהפכה הטכנולוגית ולהשיק יין חדש באמצעות טעימה וירטואלית.
באמצעות שיתוף-פעולה עם מיקרוסופט ישראל ותוכנת Lync של החברה, יזמין היקב השבוע טועמים, מבקרים ובלוגרים ליהנות מטעימה חווייתית מודרכת ואינטראקטיבית של שירז ריזרב 2009.
כ-100 טועמי היין יקבלו לבתיהם את היין מבעוד מועד, ובעת ההשקה הרשמית השבוע יעלו כל הטועמים לצ'אט רב-משתתפים באמצעות תוכנת Lync.
יינני היקב, שיקי ראוכברגר ואוליבייה פרתי, ינהלו את הטעימה המודרכת בווידיאו ויענו על שאלות המשתתפים מהבית.
את המהלך הובילה מחלקת הניו-המדיה של משרד יחסי הציבור טריואקס, בניהולה של טל וולקוביץ'-טריואקס. לדבריה, "שיתוף-הפעולה מביא חשיבה שיווקית-דיגיטלית, והמהלך מחדיר חדשנות בתעשיית היין בישראל".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.