ערוץ Italia Mediaset יחליף את ערוץ CANALE 5 בהוט

ערוץ Mediaset Italia יוצע ללקוחות הוט ללא עלות נוספת ויאפשר לדוברי האיטלקית לצפות בתכנים מ-3 הערוצים האיטלקיים המסחריים: CANALE 5, ITALIA1 ו-RETE4

חברת הוט סיכמה: ערוץ Italia Mediaset יחליף את הערוץ האיטלקי CANALE 5, אשר שודר עד כה בשירות הדיגיטלי והאנלוגי שלה. הערוץ המשדר תכנים מערוצים איטלקיים מובילים יעלה לשידור היום (ד') באפיק מספר 156.

ערוץ Mediaset Italia יוצע ללקוחות הוט ללא עלות נוספת ויאפשר לדוברי השפה האיטלקית לצפות בתכנים מ-3 הערוצים האיטלקיים המסחריים: CANALE 5, ITALIA1 ו-RETE4.

בין התכנים הבולטים שישודרו בערוץ: תכנים איטלקיים מקוריים בתחומי הסאטירה, תכניות אירוח, אקטואליה, סדרות דרמה, אופרות סבון וגירסאות איטלקיות לפורמטים בינלאומיים כמו "מי רוצה להיות מיליונר?" ו"האח הגדול".

תכניות דגל של ערוץ CANALE 5, כמו "מטריקס - בהנחיית אנאריקו מנטנה" ו"גברים ונשים", ימשיכו להיות משודרות בערוץ Mediaset Italia.

רון הרמלין, מנהל הערוצים בהוט, מסר: "אנו שמחים על ההזדמנות להביא לצופי הוט ערוץ חדש המאגד את מיטב התכנים של ערוצי הברודקאסט באיטליה. רק לקוחות הוט נהנים מהמגוון הרחב ביותר של ערוצי השפות.

פטריסיו טיבל, מנהל השיווק ב-Mediaset, מסר כי "Mediaset גאה לשתף פעולה עם הוט, אחת מחברות הטלוויזיה הרב-ערוצית המובילות, ולהשיק לראשונה בישראל את הערוץ הבינלאומי שלה, Mediaset Italia".