איתן רף, יו"ר לאומי לשעבר, מצטרף לטמרס טלקום

בראש הדירקטוריון עומד פויו זבלודוביץ', הבעלים של קבוצת טמרס ■ דירקטור נוסף בחברה הוא ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת דפי זהב מנובמבר 2005 ■ אתמול הושק פרויקט הכבל התת ימי של טמרס

איתן רף, יו"ר בנק לאומי לשעבר, הצטרף לדירקטוריון חברת טמרס טלקום. הדבר נחשף אתמול במסגרת אירוע שערכה החברה להשקת פעילות הכבל התת ימי שלה. בראש הדירקטוריון עומד פויו זבלודוביץ', הבעלים של קבוצת טמרס.

דירקטור נוסף בחברה הוא ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת דפי זהב מנובמבר 2005. בעבר כיהן כמנכ"ל ערוץ 10 וכמשנה למנכ"ל yes. יחד איתו משמשים המנכ"לית של טמרס קפיטל יודפת הראל, ויואב וירנברג, המשמש משנת 2004 מנכ"ל "אמת מיחשוב".

חברת טמרס טלקום השיקה את פרויקט הכבל התת ימי שלה באירוע שנערך אתמול בערב (ב'), אירוע שנערך בהשתתפות כל ראשי ענף הטלקום בארץ ושר התקשורת משה כחלון. החברה עדיין לא הניחה את הכבל שלה, שמתוכנן לחבר בין ישראל לקפריסין ומשם באמצעות רשת כבלים תת ימיים בינלאומיים לכמה מרכזי תקשורת גדולים במרסיי, פריז, מדריד, פרנקפורט ולונדון.

הכבל אמור להיבנות בטכנולוגיה הכי חדישה בעולם והקיבולת שלו תעמוד על 42 טרה ביט, והוא היחיד שיהיה מונח כולו מתחת לפני הים וללא עליות על פני הקרקע, מה שמגביר את כושר שרידותו. היקף ההשקעה בכבל מוערכת במאות מיליוני שקלים. תחילת הפעילות מתוכננת לסוף השנה.