ירידה בסגנון פיבונאצ'י

הגדרת המגמה נשארת מגמת ירידה. מהלך מתחת ל-1,030 יתקף אותה. מהלך מעל 1,085 יהפוך אותה

ת"א- 25 המשיך להתנהל בצורה מדויקת מאוד בין רמות פיבונאצ'י, תחת התוואי הכללי של מגמת ירידה אותו לא הצליח לפרוץ בשבוע שעבר. 1,085 הייתה רמת פיבונאצ'י שסימנה את הקו המפריד בין תיקון עולה למגמת עליה. ת"א 25 נעצר שם.

הירידה מתחת ל-1,060 השאירה אותו תחת סטאטוס של מגמת ירידה. 1,030 היא נקודות התיקון המקסימאלי ביחס למהלך העליה האחרון. המשמעות היא שנכון לתמונת המצב העדכנית, מהלך מתחת ל-1,030 יחשב סימן דובי מחוזק, בנוסף למהלך מתחת ל-1,060 ולהתנגדות ב-1,085. רמות התמיכה הבאות, 987 ו-900, גם הן רמות פיבונאצ'י. על פי מתאר ההתנהלות של תל אביב 25 בתקופה האחרונה, יש הסתברות גבוהה שתהיה להן משמעות על הגרף, היה וכאשר ת"א 25 יגיע לשם.

הגדרת המגמה נשארת מגמת ירידה. מהלך מתחת ל-1,030 יתקף אותה. מהלך מעל 1,085 יהפוך אותה.

אלו הם חיינו

יהודה פוליקר, אחד הזמרים הטובים והאמיתיים ששרים כאן, שר בשירו "איך קוראים לאהבה שלי" את הפזמון: "ואלה הם חיינו בזמן האחרון/ יכול להיות יותר טוב יכול לבוא אסון/ ערב טוב יאוש ולילה טוב תקווה/ מי הבא בתור ומי בתור הבא". יעל, שרית ושמוליק, שעובדים איתי בניהול מוצרי השקעה, אני, וסביר שגם מרבית קוראי טור זה, מיחלים שמלחמת ההתשה בוול סטריט תיגמר. כל מעבר ממאניה לדפרסיה הוא בעל פוטנציאל שחיקה ונזק מנטאלי. תהיו חזקים. יש תקופות כאלו בשוק, הן עוברות, הן מחשלות, הן מטהרות ומשאירות את החזקים להמשיך במרוץ.

אז "אלו הם חיינו בזמן האחרון" שר פוליקר ואני אומר: רק בזמן האחרון.

בשביל להתמודד ולצאת בשלום צריך לזרום עם השוק. ביד אחת להגן, ביד שניה לקטוף הזדמנויות. יום אחרי יום עד שתבוא ההקלה (לא בהכרח מהסוג של ברננקי).

אני מניח שתהיה הקלה ירוקה בשווקים בשבוע הבא. לכן, סגרתי הגנות על תיק קניון המניות ביום חמישי ונשארתי חשוף אל תוך סוף השבוע. תזכרו שנשק הסבלנות הוא נשק משמעותי במערכה שלכם מול אימפריות הכסף, האינטרס וההשפעה איתם אתם מתמודדים בחיי ההשקעות. מהלך של הנאסד"ק 100 מעל 2,255 יסמן חזרה לעליה. התנגדות לנאסד"ק 100 ב-2,240 תהיה סימן דובי. עד יום שני ב-16:30 קחו אוויר. נמשיך משם בזמן אמת.

זיו סגל-A level 2 Chartered Market Technician . שותף-מייסד ואסטרטג השקעות ראשי בחברת Green Ocean.

אין לראות בטור המלצה לרכישה/מכירה של ניירות ערך ו/או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם.