הטיפ היומי: מניית טכנולוגיה שיכולה לזנק ב-55%

אופנהיימר ממליץ לקנות את מניית ברודקום, בין היתר בגלל מכפילי הרווח הנמוכים שלה לשנים 2011-2012

חברת הטכנולוגיה האמריקנית ברודקום נמנית עם השחקניות המובילות בענף השבבים, והיא בעלת שווי שוק של כ-17 מיליארד דולר והכנסות שנתיות של למעלה מ-7 מיליארד דולר. לברודקום פעילות מפוזרת בתחומי הסלולר, התקשורת הארגונית והמדיה הדיגיטלית (כגון ממירים דיגיטליים וטלוויזיות).

תחום הסלולר והנייד מהווה נתח של כ-50% מהמכירות, עם מגוון מוצרים רחב הכולל שבבי Wi-Fi, תקשורת סלולר, מעבדי יישומים ושבבי Combo המשלבים יכולות בלוטות', Wi-Fi, רדיו ו-GPS. התהליך העיקרי המיטיב עם ברודקום, הנו מעבר הצרכנים ברחבי העולם לשימוש בטלפונים חכמים דוגמת האייפון של אפל.

ברודקום מצליחה לשמר ואף להגדיל את נתח השוק שלה, למרות התחרות הגוברת בין יצרניות השבבים, ובמיוחד בפלח הגבוה של שבבי ה-Combo. במקביל לשמירה על הקיים, היא בונה מנועי צמיחה חדשים באמצעות רכישות - באחרונה רכשה מספר יצרניות שבבי סלולר למכשירי הדור הרביעי. גם במצב המאתגר של הכלכלה הגלובלית, המפגינה סימני האטה ברורים, הצמיחה בשוק הטלפונים החכמים אינה נעצרת.

BRCM נסחרת במכפילי רווח של 11 ו-9.8 לתחזיות 2011 ו-2012 בהתאמה - תמחור חסר לעומת ענף הטכנולוגיה ומדד ה-S&P 500.

בניגוד לחברות שבבים אחרות, שפרסמו בימים האחרונים אזהרות רווח עקב חולשה בשוק המחשוב, ברודקום צפויה לדעתנו, להפגין חסינות לגורמי המאקרו ולהמשיך במגמת צמיחה. לכן אנו ממליצים על מנייתה "תשואת יתר" במחיר יעד של 55 דולר - גבוה ב-58% ממחירה הנוכחי.

* נכתב על ידי סרגיי וסצ'ונוק מאופנהיימר ישראל