יוני פארן, בכיר בדורי מדיה, במו"מ לרכישת מניות בקבוצה

אם הדברים יתקדמו כמתוכנן, בשבועות הקרובים צפויות דורי מדיה-פארן ודורי מדיה-דרסט להתאחד לחברה אחת, ופארן יהפוך למנכ"ל ולשותף רשמי בחברה החדשה

בימים אלה מתקיים משא-ומתן אינטנסיבי בין יוני פארן, מנכ"ל זרועות ההפקה של דורי מדיה, לנדב פלטי ותמי מוזס, מבעלי דורי מדיה, על רכישת מניות בקבוצה.

אם הדברים יתקדמו כמתוכנן, בשבועות הקרובים דורי מדיה-פארן (הזרוע האחראית על הפקת דרמות וסרטי קולנוע) ודורי מדיה-דרסט (הזרוע האחראית על הפקת דרמות יומיות וסדרות ריאליטי) צפויות להתאחד לחברה אחת, ופארן יהפוך למנכ"ל ולשותף רשמי בחברה החדשה.

בחודש שעבר, בדיסקרטיות מוחלטת, מכר אביו של יוני פארן, איש הטלוויזיה והמפיק הוותיק דני פארן, את 25% מניותיו בדורי מדיה-פארן לקבוצת דורי מדיה, המחזיקה בחברת ההפקה שהקים, דרסט, ופרש רשמית לאחר 40 שנה. לפי הערכות, שווי העסקה הסתכם בכמיליון שקל.

הסיבה שפארן הצעיר לא רכש ישירות את מניות אביו נטועה אמנם בעיקר בשיקולים חשבונאיים, אך מעבר לזה, הוא מעוניין להגדיל את מכסת המניות שהיו בבעלות אביו.

"הניסיון של אבא עיצב אותי", אומר יוני פארן למגזין "פירמה", בראיון ראשון אי-פעם, "הבנתי שכמנהל אני לא יכול להתמסר רק לתוכן, אלא חייב להיות עם אצבע על הדופק בכל הנוגע לצד העסקי ולתרגם את היצירה למונחים כלכליים. אין לי שאיפה להפוך למולטי-מיליונר ולקנות טירות ומטוסים פרטיים. אני רוצה לחיות בכבוד ולהיות מתוגמל על העבודה שלי".

לגבי הפעילות הבינלאומית אומר פארן: "בתעשייה הישראלית, הדרך היחידה להצליח היא לפזר את הביצים בכל הסלים ולפזול כל הזמן החוצה".

הראיון המלא יתפרסם בגיליון "פירמה", שיופץ ביום ג', 11.10.