דירקטוריון חדשות ערוץ 10 אישר את המעבר לנווה-אילן

בתוך כך, נמשכים המגעים מול איש העסקים חזי בצלאל לרכישת מניות בערוץ 10 ■ סוגיית מינוי המנכ"ל החדש לחברת החדשות לא תעלה על שולחן הדירקטוריון עד אחרי החגים

דירקטוריון חדשות 10, שהתכנס היום (א') אחר-הצהריים, אישר את חתימת החוזה בין חדשות 10 ואולפני ג.ג, במסגרתו ימוקמו חדשות 10 במתחם האולפנים בנווה-אילן, זאת לאחר שביום שישי האחרון נציגי הדירקטוריון ערכו סיור במקום במסגרתו נפגשו עם מנכ"ל אולפני ג.ג. ישראל הורביץ - כך נודע ל"גלובס".

במסגרת הפגישה ביקשו אנשי הדירקטוריון, בראשותו של יורם שכטר, לבחון את התנאים שיינתנו לערוץ 10 אם יעביר את חברת החדשות שלו למתחם שבפאתי ירושלים.

כזכור, רק בשבוע שעבר דחה הדירקטוריון את הצעת הנהלת הערוץ, בראשותו של מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי, לעבור למתחם האולפנים בנווה-אילן.

על-פי החוק, ערוץ 10 מחויב להעביר את חברת החדשות שלו עד לסוף השנה לשידור מאזור ירושלים. למרות ניסיונות ומגעים מול אתרים שונים בבירה עצמה, התבררה בעיני ההנהלה אופציית נווה-אילן כסבירה ביותר כלכלית וככזו המתאימה ביותר לתנאים הדרושים להקמת אולפני החברה.

למרות זאת, דירקטוריון החברה, הבנוי מנציגי ציבור חדשים, לא רצה לאשר באופן אוטומטי את המעבר וביקש לעמוד על הדברים באופן אישי ופעיל. הדבר מלמד משהו על אופיו של הדירקטוריון החדש ועל התייחסותו לערוץ.

מעבר החברה לירושלים אמור לעלות כ-20 מיליון שקל. נודע כי בעל המניות היחיד שהזרים עד כה כסף, רון לאודר, לא העביר כסף לחברה מאז ה-15 באוגוסט 2011. כעת ההמתנה היא להבשלת המגעים מול משקיע חדש לערוץ, ועל-פי גורמים בסביבת ערוץ 10, המשקיע ההגיוני לפי שעה הוא איש העסקים חזי בצלאל.

בסביבתו של בצלאל אומרים בתגובה כי "אין חדש".

בערוץ 10 לא הגיבו.

בישיבה שתתקיים הערב בדירקטוריון, יביאו הנציגים את הלקחים שלמדו מהמפגש. בנוהל דומה יבקש הדירקטוריון לבחון גם את נושא מינוי המנכ"ל לחברת החדשות.

ל"גלובס" נודע כי הסוגייה לא צפויה לעלות לפני החגים, וכי הדירקטוריון יבקש לפחות 3 שמות שיובאו בפניו ויבקש לפגוש ולראיין באופן פעיל כל אחד מהמועמדים שיוצעו על-ידי ההנהלה, או בדרך אחרת.