שורה של אורחים בינלאומיים בכנס הרביעי של סלקום מדיה

לכנס הוזמנו כ-1,500 איש מתעשיות המדיה, הפרסום, המוזיקה, הטלוויזיה, מפתחי אפליקציות ושירותים סלולריים, אנשי שיווק ומנהלים מתעשיות שונות הנוגעות בעולם הסלולר

שורה של אורחים בינלאומיים בכנס המדיה הרביעי של סלקום מדיה. השנה יעסוק הכנס בחיבור בין סלולר לטלוויזיה.

בין האורחים מארה"ב: גונתר סונינפלד, סגן נשיא בכיר של חדשנות תרבותית ויישומי טכנולוגיה של RAPP, שירצה על יצירת פורמטים ומיתוג והשפעתם על הצרכנים והרגלי הצריכה; בריאן גריידן, עד לאחרונה ראש מחלקת התוכניות ב-MTV, הוביל תוכניות רבות של הרשת דוגמת "סאות'פארק" ותוכניות נוספות, כיום מכהן כיועץ לרשת Current Media; דאג אלין, המפיק והכותב הראשי של סדרת הלהיט "הפמליה"; ודניאל יורק, נשיא תחום תוכן ב-AT&T העולמית.

כמו כן תתקיים "זירה" ובה דיון פתוח של היוצרים הבולטים בתחום הטלוויזיה בישראל - יונה ויזנטל, רם לנדס, ארז טל, יונתן בן-ארצי ואיתי נגלר - שיעסקו בשאלה כיצד לעשות טלוויזיה נכונה לסלולר.

הכנס מיועד לכ-1,500 מוזמנים מתעשיות המדיה, הפרסום, המוזיקה, הטלוויזיה, למפתחי אפליקציות ושירותים סלולריים, אנשי שיווק, מנהלי חטיבות וראשי אגפים מתעשיות שונות הנוגעות בעולם הסלולר.

סמנכ"ל השיווק בסלקום, יוני סבג, מסר כי "כנס סלקום למדיה הפך לחלק בלתי נפרד מפעילות סלקום, כחברה המובילה את שוק התקשורת בישראל, אשר שמה לעצמה למטרה לזהות מבעוד מועד את המגמות החדשות והשינויים בתחום הסלולר ובמדיה ותוכן בפרט.

"אין ספק כי הדינמיות של שוק התקשורת הופכת את עריכת הכנס למאתגרת יותר ויותר מדי שנה. אנו מאתרים מגמות בהתהוות בעולם ודואגים להביא לישראל את בכירי המומחים בתחום. גם השנה אנו מציגים בכנס נבחרת בכירה של מרצים החתומים על הצלחות רבות בעולם הטלוויזיה והתוכן, שהתמודדו בהצלחה עם השינויים והאתגרים של המסך החדש - ומעבר לצריכת תוכן באינטרנט ובסלולר".

סבג הוסיף: "סלקום הייתה שותפה בשנים האחרונות למספר פורמטים חדשים בתחום המדיה, ואנו ממשיכים לבסס עצמנו בתחום זה. השנה בכוונתנו לחשוף את בכירי התעשייה לשילוב המתהווה בין מסך הטלוויזיה למסך הסלולר. כחברה הפועלת רבות בתחום זה אנו רואים בתוכן הטלוויזיוני מוצר משלים לסל המוצרים הכולל בסלולר, אשר עם הזמן יהפוך לדומיננטי יותר".