יוניסקסי: הפרשנות הנשית לחליפות המחויטות והגבריות

האישה המודרנית, המתברגת בתפקידי מפתח בכירים, הצליחה להוות העונה השראה מרכזית למעצבי האופנה הגדולים, שהעניקו פרשנות נשית לחליפות הקלאסיות, המחויטות והגבריות ■ תודו שהמראה האנדרוגני מעולם לא נראה לוהט יותר

התוספת שתופסת

בדומה לשילוב בין האלגנטי לקלאסיקה של אופנת הגברים השורה על אופנת החורף, גם המגבעת טובלת בהידור נשי מסוגנן במיוחד. השבועות הקרובים יהוו הזדמנות מצוינת להתענג על היצע מגוון במיוחד של הפריט האלגנטי והמתוחכם הזה.

שיק של תיק

נשים יוכלו לשלב את המראה המחויט גם בתיק שחור קלאסי ויפה, בגזרת האובר-סייז, שישתלב נפלא עם המראה העסקי המחויט.

פחות זה יותר

אביזרים משלימים הם תורה בפני עצמה, אבל בהופעה מחויטת ומינימליסטית מספיק בדרך כלל אביזר אחד דומיננטי כדי להדגיש מראה מתון, אך אלגנטי

זה הזמן

בית האופנה הצרפתי שאנל מציע קולקציה חדשה של סדרת שעונים לנשים, בעלי ברק מטאלי ייחודי, עשויים מחומר מיוחד המשלב קרמיקה וטיטניום. ניתן להשיג גם ללא יהלומים.

שחור ולבן

למרות עומס ניכר בטקסטורות, קולקציית הצעיפים החדשה של אנדי וורהול למותג פפה ג'ינס, מצטיינת במראה הרמוני ושלם כמו שרק מוצרי עיצוב של אמן הפופ יכולים לשדר, תחת שילוב פשוט אבל מנצח של שחור ולבן.

השחור הישן

מיטב בתי האופנה בחרו להוציא העונה, לצד חידושים של צבעוניות מקורית, גם קווים שלמים של חליפות נשיות המתרפקות על טוהרת השחור הקלאסי, המחמיא והמוכר, שמתכתבות היטב עם המראה האנדרוגני והשברירי.

עקב אכילס

המחווה שעושים העונה המעצבים לנעלי האוקספורד אינה מקרית, שכן מדובר באחד הפריטים המזוהים ביותר עם המראה הגברי המוקפד והנוסטלגי. הגרסה הנשית של הדגם מצליחה לשבור את מראה הנעליים המוכר וניתן למצוא אותה בשלל וריאציות, צבעים, גבהים ועיצובים. לצד אלה אפשר גם להדגיש את המראה המחויט עם נעלי עקב אקסטרווגנטיות, או עם עקב סמלי יותר בגרסה גברית. כך או כך, הכי חשוב שתרגישו בהן בנוח.

מה קשור

עם מכנסיים מחויטים, חצאית עיפרון, או חולצה מכופתרת - חגורה אלגנטית משדרגת כל הופעה. לא בכדי, היא נחשבת לאחד מאביזרי הלבוש החשובים ביותר בארון.

נשיות מודרנית

ז'קט מחויט מעודכן הוא פריט לבוש נשי נפלא, מחמיא ופרקטי לסתיו ולרוב יצליח להפוך כל מראה זרוק או פשטני לאינטליגנטי ומסוגנן.

ג'נטלמן שיק

השפעות מעולם ההלבשה הגברית העסיקו את המעצבים גם בגזרת הווסטים - הפריט שיעניק ברגע טוויסט מחויט לכל הופעה אלגנטית ובמקביל ישדר מראה פרקטי, נינוח וסקסי.

קלאסיקה

חולצת האריג הלבנה, העוגן הלא רשמי של המלתחה הגברית האלגנטית, חוצה העונה יותר מבעבר את גבולות המגדר ומככבת בווריאציות שונות כפריט מוביל במגמת המינימליזם של אופנת הנשים, ומקנה מראה סולידי, מקצועי ואמין (חולצה לבנה מצוידת בוולנים תטשטש חזה קטן, חולצה לבנה עם פנסים תדגיש את המותן).