שבוע נוצץ: שבוע האופנה בחולון ייצא לדרך בשבוע הבא

לראשונה הפסטיבל יורחב לשבוע וצפוי לכלול, בין היתר, הרצאות של אורחים מקהילת האופנה הבינלאומית, ביניהם מעצב האופנה זק פוזן

זו השנה השלישית ברציפות שבה מתקיים הכנס, במטרה להדק את הקשר בין תעשיית העיצוב והאופנה בישראל לבין הזירה הבינלאומית. השנה, הוא יתמקד בהשפעת העידן הדיגיטלי על תעשיית האופנה ובנקודות המפגש של עולם האופנה עם תחומי תרבות שונים בעולם העיצוב.

בשונה משנים קודמות, הפעם הוא הורחב לשבוע וצפוי לכלול בין היתר, הרצאות של אורחים מקהילת האופנה הבינלאומית, ביניהם מעצב האופנה זק פוזן והמעצב והאדריכל רון ארד (שאף יקיימו כיתות אמן) והיזמים המשפיעים והחשובים בתחום המדיה הדיגיטלית אימראן אמד (מייסד האתר BOF) ומארק וורת' (מייסד האתר WGSN בעבר והבעלים של האתר STYLUST בהווה). כמו כן, במהלך השבוע ייערכו פאנלים שונים בהשתתפות אורחים בינלאומיים נוספים עם אנשי אופנה ישראלים, יוצגו במוזיאון פרויקטים של מיטב אנשי תעשיית האופנה בארץ ולאורך כל השבוע תיערך הקרנת סרטי אופנה בבכורה ישראלית בסינמטק חולון.

הכנס הופק על ידי בני מורן, בשיתוף עם ביה"ס לעיצוב שנקר, האגודה הישראלית לטקסטיל ולאופנה ומשרד החוץ ובשיתוף עם גופי התוכן 'מאקו' מבית קשת, אתר 'און לייף' מקבוצת הארץ וערוצי הלייף סטייל השונים של קבוצת 'ענני תקשורת'.

עוד באירועי שבוע האופנה חולון:

כנס לתעשיית האופנה והטקסטיל בהשתתפות בכירי תעשיית האופנה הישראלית והאורחים הבינלאומיים

תהלוכת אופנה באירוע הפתיחה: מחווה עכשווית לאופנה ישראלית בהובלתם של אמנית ליז חג'ג' ומעצב האופנה יונתן זוהר

חדר השראה: מעצבת האופנה והאמנית ליאורה טרגן תעתיק את הסטודיו שלה לחלל המוזיאון ותיצור חדר השראה וסדנת עבודה בהשתתפות הקהל

סטודיו חי: שתי הפקות אופנה של סטייליסטים מובילים שיתרחשו במהלך הכנס במוזיאון, וישודרו חי באתר הכנס באינטרנט

לפרטים נוספים ולהרשמה:

hof11.mako.co.il