המלצה חמה על פלוריסטם: "השקעה מובחרת לטווח ארוך"

בית ההשקעות Ray Dirks: "פלוריסטם, בשווי שוק של 100 מיליון דולר בלבד, מחזיקה בפטנטים קריטיים בתחום" ■ "מדובר בחברה מובילה בתחום ייצור תאי הגזע; כמעט מונופול"

תחום הטיפולים בתאי גזע מתפתח היום במהירות והטיפולים נמצאים בשלבים שונים של אישור ה-FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי). השאלה הנשאלת היא כיצד התעשייה המתפתחת הזו מתמודדת עם הדרישות ההולכות וגדלות לטיפולים הללו?

על פי בית ההשקעות Ray Dirks, החברה היחידה שיש לה הטכנולוגיה והמומחיות להפוך למובילה בתחום הייצור הינה פלוריסטם הדואלית.

"השילוב של יכולות הייצור שלה ומוצריה מציב אותה בעמדה הגבוהה ביותר בשוק הטיפולים בתאי גזע", נכתב בסקירה של בית ההשקעות על המניה. "החברה הודיעה לאחרונה כי היא מרחיבה את הייצור שלה במתקן חדיש בישראל אשר אמור לייצר תאים לטיפול בכ-150 אלף אנשים בשנה. מדובר בכמות שאף חברה אחרת בתחום לא מסוגלת לייצר".

ב-Ray Dirks מציינים את מאמרו של מייקל מורהמוס, אנליסט הכותב באתר הפיננסי "סיקינג אלפא", המעריך כי פלוריסטם מחזיקה בפטנט ליכולות ייצור "שחברות בשווי שוק כפול פי כמה וכמה ממנה יצטרכו יום אחד", וכי "היא מהווה מונופול בתחום הרחבת תאי גזע בשיטת תלת מימד, ללא קשר למקור התאים".

"בשווי שוק של 100 מיליון דולר, פלוריסטם מהווה השקעה מצויינת ופוטנציאל צמיחה גדול - לטווח הקצר כמו גם לטווח הבינוני והארוך", מסכמים בבית ההשקעות.