צפו בלהיט ברשת: דואט עם תוכנת הזיהוי הקולי באייפון 4s

החידוש המשמעותי והמעניין ביותר שהציגה אפל עם האייפון 4s החדש היא תוכנת ההפעלה הקולית Siri ■ הסרטון זכה ליותר מ-800 אלף צפיות ביו-טיוב בתוך שבוע

זוכרים את הציפייה הארוכה ל-"אייפון 5"? בסופו של דבר קיבלנו מאפל בסך הכול אייפון 4 משודרג, iPhone 4s, ללא חידושים יוצאי דופן, למעט "העוזרת האישית" החדשה שמשולבת בגרסת מערכת ההפעלה החדש iOS 5. אם טרם שמעתם עליה, קוראים לה Siri - סטארט-אפ שרכשה אפל ושילבה את הטכנולוגיה שלו לזיהוי והפעלה קולית במכשירי האייפון החדשים.

אפשר לדון בלי סוף האם התוכנה הזו יעילה או לא בשימוש היומיומי שלנו במכשיר הסלולרי שלנו, והאם בכלל יש צורך שנדבר אל הסלולרי שלנו במקום שנדבר באמצעותו, אך פחות משבועיים לאחר שמיליוני צרכנים שמו את ידיהם על האייפון החדש, הרשת עמוסה בשלל דוגמאות לשאלות הזויות ומצחיקות בניסיון לאתגר את Siri, ולראות כיצד התוכנה מגיבה. בין היתר, לשאלה "האם תינשאי לי?" ענתה Siri: "אנחנו בקושי מכירים אחד את השני" וכשנשאלה השאלה: "מה את חושבת על אנדרואיד?" Siri ענתה: "אני חושבת שונה" (I think differently).

קטעים רבים נוספים, בתוספת צילומי מסך, ניתן למצוא בעמוד הטאמבלר שנפתח במיוחד עבור שאלות ותשובות מצחיקות של Siri למשתמשים באייפון החדש, Shit that Siri says. מעבר לשאלות מצחיקות של המשתמשים, יש גם מי שלוקח את האתגר צעד אחד קדימה ומקליט דואט ביחד עם Siri. התוצאה? מצחיקה אפילו יותר מתמונות המסך ולמעלה מ-800 אלף צפיות ביו-טיוב בתוך שבוע.