מכבי ת"א ביורוליג: ניצחון חשוב, רייטינג בעלייה

הצהובים גברו על ריאל מדריד במחזור השלישי של היורוליג, והמשחק הביא 12.3% צפייה לערוץ 10 - הנתון הכי גבוה בעונה הנוכחית ■ נתונים טובים הרבה פחות לכדורגל בערוץ 9

עוד ערב חמישי גדוש בשידורי ספורט ישירים בערוצי הברודקאסט הסתיים אמש (ה') עם נתוני צפייה משופרים - לפחות בכל הקשור למשחקיה של מכבי תל-אביב ביורוליג.

ההתמודדות של הצהובים מול ריאל מדריד (ניצחון 82-88), במסגרת המחזור השלישי של טורניר הכדורסל האירופי, הביאה לערוץ 10 רייטינג ממוצע של 12.3% בקרב משקי-הבית היהודיים (המשחק שודר במקביל גם בספורט 5 HD).

בכך ממשיכה העלייה העקבית בצפייה בעונת 2011/12 במשחקי מכבי תל-אביב ביורוליג: במחזור הראשון, מול מילאנו, נרשם 7.3% רייטינג; ואילו במחזור השני, במשחק מול פרטיזן, הצפייה עמדה על 11.3%.

אמש שודרו גם שני משחקי כדורגל של קבוצות ישראליות בליגה האירופית בערוץ 9, ונתוני הצפייה הנמוכים בהם הוכיחו דווקא את מעמדה הגבוה של מכבי תל-אביב כדורסל בקרב חובבי הספורט המקומיים.

מנתונים ראשוניים ולא סופיים עולה כי סטיאווה בוקרשט - מכבי חיפה (2-4 לרומנים), שרובו המוחלט שודר במקביל למשחקה של מכבי תל-אביב כדורסל, הביא 2.9%; ואילו המשחק שהחל קודם לכן (בשעה 20:00) בין קבוצת הכדורגל של מכבי תל-אביב לבין סטוק סיטי (2-1 לאנגלים) רשם רייטינג של 3.3%.

מדובר על נתונים נמוכים יותר מאלה שרשם הערוץ הרוסי במחזור השידורים הקודם שלו מהליגה האירופית.