גוליבר תגייס 50 מ' ש' לביצוע קידוח "שחר" בעוד חודשיים

גוליבר אנרג'י קיבלה היתר תשקיף להנפקה לציבור ■ תגייס באופן ראשוני 30 מ' ש', ועוד למעלה מ-20 מ' ש' על בסיס מימוש מלא של 3 סדרות אופציות

גוליבר אנרג'י דיווחה כי קיבלה היום (ד') היתר תשקיף להנפקה לציבור, של 5 מיליון מניות ו-3 סדרות אופציות, במטרה לגייס בסך הכל 50 מיליון שקל תוך מספר חודשים. היקף הגיוס כולל את מימוש האופציות. הגיוס מתבצע במטרה לבצע את קידוח "שחר", שאמור להתחיל בעוד כחודשיים. יו"ר גוליבר הוא מאיר דגן, מנכ"ל החברה הוא רמי קרמין.

סך הגיוסי הראשוני של גוליבר צפוי להסתכם בכ-30 מיליון שקל, ועוד למעלה מ-20 מיליון שקל בתוך מספר חודשים ממימוש סדרת האופציות הקצרה, המונפקת "בתוך הכסף". בהנחת מימוש מלא של האופציות הקצרות, יסתכם סך הגיוס בעד כ-56.3 מיליון שקל (כולל מימוש Over Allotment).

את ההנפקה מובילים רקורד חיתום. סייבל השקעות משמשת כיועצת להנפקה.

גוליבר מתכננת להתחיל את קידוח "שחר" בחודשיים הקרובים, כאמור, והוא צפוי להסתיים כל הנראה בעוד 4-5 חודשים. הקידוח, יבשתי דרומית לים המלח, מתוכנן לעומק של כ-3.3 ק"מ וצפוי להתחיל בדצמבר בתקציב מתוכנן של 10 מיליון דולר.

על פי דוח משאבים פרוספקטיביים שערכה גוליבר עבור חברת Dunnmore Consulting, ההסתברות למציאת נפט במאגר הינה 12% - והאומדן המיטבי ב"שחר" הינו 41 מיליון חביות. הקידוח תוכנן וינוהל על ידי HDM.