מגזין "פירמה" של "גלובס" בוחר את משרד הפרסום של השנה

מגזין "פירמה" משיק גיליון מיוחד שיופץ מחר ■ מלבד הדירוג, מגזין "פירמה" יפרסם סקר מיוחד שיבדוק איך השפיעו המחאות האחרונות על הצרכן הישראלי

מגזין "פירמה" של "גלובס" משיק גם השנה את הגיליון המיוחד בו הוא בוחר את "משרד הפרסום של השנה". גם בשנה זו החליטו ב"פירמה" להמשיך במסורת שהחלה בשנים האחרונות - לייצר מודל ייחודי המודד את הישגי כל משרדי הפרסום הישראליים.

הדירוג יציג את המשרדים שעשו את פריצת הדרך המשמעותית ביותר השנה. הוא בוצע על-פי מגוון גדול של נתונים שנאספו בחודשים האחרונים ותוך שיחות והתייעצויות עם בכירי ענף הפרסום בארץ.

המדידה מתבצעת על פנת קשת רחבה של פרמטרים, ובהם תקציבים שנתיים, תקציבי דיגיטל, צמיחה עצמית, פרסים, סקר מיוחד של נחשקות ושיחות ברשת. כמו כן, שולבו בסקר בולטות בשניים מהמוצרים הוותיקים של "גלובס" - מדד המותגים ומדד הפרסומות הזכורות והאהובות.

מלבד הדירוג, מגזין "פירמה" של "גלובס" יפרסם סקר מיוחד שיבדוק איך השפיעו המחאות האחרונות על הצרכן הישראלי, ומחקר נוסף ינתח את מגמות הפרסום והמדיה ל-5 השנים הבאות. בנוסף, אנשי הקריאייטיב המובילים של ישראל יבחרו את מודעות הפרינט שמשכו את תשומת-ליבם ופורסמו בשנה האחרונה בעיתונות העולמית.

מגזין "פירמה" יופץ למנויי "גלובס" ביום ג', 15.11.2011.