כור מזנקת ב-8% במחזור ענק; רכישות ערות של דסק"ש

מחזור המסחר במניה מתקרב לכ-30 מיליון שקל, פי 10 מהמחזור היומי הממוצע ■ לכור יתרות נזילות המסתכמות בכ-4.6 מיליארד שקל ומנגד שווי השוק של החברה עומד על כ-2 מיליארד שקל בלבד

חברת דיסקונט השקעות שנמנית עם קבוצת IDB של נוחי דנקנר רוכשת מניות כור בבורסה בעשרות מיליוני שקלים. רכישות החברה האם של החברה הבת מובילות לזינוק של 8.6% במניית כור במחזור גבוה.

מחזור המסחר במניית כור מתקרב לכ-30 מיליון שקל, פי 10 מהמחזור היומי הממוצע.

הבוקר, יום לאחר שכור פרסמה דוחות לרבעון השלישי, במסגרתם דיווחה כי הגדילה החזקותיה בבנק השוויצרי קרדיט סוויס במהלך חודש נובמבר (רבעון רביעי של השנה), מורידה סוכנות הדירוג מידרוג את דירוג האג"ח של החברה מ-A1 ל-A2, אך משנה את אופק הדירוג מ"שלילי" ל"יציב".

אתמול כאמור דיווחה כור על תוצאותיה הפיננסיות לרבעון השלישי של שנת 2011, כאשר הסיפור הגדול הוא דיווח של החברה על הפסד של כ-1.6 מיליארד שקל בגין השקעתה במניות הבנק השוויצרי קרדיט סוויס.

עוד דיווחה כור כי בהמשך לעסקת המיזוג של מכתשים אגן עם כמצ'יינה, אשר הניבה לכור 1.1 מיליארד דולר במזומן - אישר דירקטוריון החברה תוכנית לרכישה עצמית של אג"ח, בהיקף של 250 מיליון שקל. לכור יתרות נזילות גבוהות המסתכמות היום בכ-4.6 מיליארד שקל ומנגד שווי השוק של החברה עומד על כ-2 מיליארד שקל בלבד.

עוד עדכנה כור כי בעקבות השלמת עסקת המיזוג, תרשום החברה רווח נקי של 638 מיליון שקל ברבעון הרביעי.