שי גורן, מנכ"ל משרד הפרסום גלר-נסיס, עוזב

גורן שימש כמנכ"ל המשרד מאז יולי 2010 ■ בשלב זה לא ימונה לו מחליף

שינויים בהנהלת משרד הפרסום גלר-נסיס-פובליסיס: ל"גלובס" נודע כי שי גורן, ששימש בשנה וחצי האחרונות כמנכ"ל המשרד, עוזב את תפקידו. נראה כי בשלב זה לא ימונה לו מחליף.

גורן הצטרף לגלר-נסיס-פובליסיס באמצע 2010 והפך למנכ"ל הראשון של המשרד, שנוהל עד אז על-ידי השותפים המייסדים - יאיר גלר ומשה נסיס. המינוי בוצע זמן לא רב לאחר שנעשו שינויים מבניים בקבוצת פובליסיס ישראל שעליה נמנה גלר-נסיס, שכללו בין היתר את מיזוגו של משרד הפרסום אריאלי לתוך גלר-נסיס. גלר ונסיס עצמם הפכו ליו"רים של הקבוצה, ומינויו של גורן אמור היה לפנות אותם לניהול הקבוצה כולה.

בניגוד למרבית משרדי הפרסום, שבעליהם העדיפו בשנים האחרונות למנות מנכ"לים מתחום השיווק, בגלר-נסיס הימרו דווקא על מישהו שבא מתחום הפרסום. תפקידו הקודם של גורן היה המשנה למנכ"ל במקאן-אריקסון, שם עבד כ-8 שנים. הוא החל את דרכו במשרד כפלנר, לאחר כשנתיים עבר לגזרת ניהול הלקוחות ולאחר כשנתיים נוספות התקדם בחברה.

עזיבתו את מקאן נעשתה בשנה שבה הצטרפה למשרד כמנכ"לית איריס בק. הצטרפותה של בק והקו החדש שהובילה להפיכת המשרד והקבוצה למוטי אינטראקטיב גררו שינויים פרסונליים בדרגי הניהול - בין היתר גם את עזיבתו של גורן.