דיזינגוף סחר בונה מגדל מגורים על קו החוף בנתניה

גם בימים של קיפאון מכירות בענף הנדל"ן, יזמים שבבעלותם קרקע היסטורית ממשיכים לצאת בפרויקטים חדשים ■ מדובר במגדל מגורים בן 34 קומות, חלק ממתחם שעם סיומו עתיד לכלול 3 מגדלים

גם בימים של קיפאון מכירות בענף הנדל"ן, שהחל נותן את אותותיו גם במחירי הדירות, יזמים שבבעלותם קרקע היסטורית ממשיכים לצאת בפרויקטים חדשים. ל"גלובס" נודע כי חברת דיזנגוף סחר מתחילה בימים אלו בבניית פרויקט מגורים לחוף ימה של נתניה. מדובר במגדל מגורים בן 34 קומות, חלק ממתחם שעם סיומו עתיד לכלול 3 מגדלים בגובה דומה, שניים למגורים, שיכללו 320 יחידות דיור סך הכל, ומגדל אחד המיועד לדירות נופש. הפרויקט החדש ממוקם באזור המערבי של נתניה, במתחם נת 600, על קרקע בשטח 34 דונם בפינת הרחובות בן גוריון וקהילת צפת, בהם מחזיקה החברה כבר כ-15 שנה.

על הקרקע קיימת תב"ע מאושרת, ולמגדל הראשון הוצא כבר היתר בנייה ודיפון. עוד נודע ל"גלובס" כי דיזינגוף סחר חתמה על הסכם ביצוע עם חברת תדהר, שבימים אלו מתחילה את העבודות במגרש. על תכנון הפרויקט הופקד משרד האדריכלים יסקי-מור-סיון, בשילוב משרד האדריכלים מנתניה גבי טטרו.

בשלב הראשון יבנה מגדל המגורים הראשון שיכלול 153 דירות. במגדל מתוכננות להיבנות דירות בנות 3, 4 ו-5 חדרים, בגדלים שבין 90 מ"ר לדירות הקטנות, ועד 140 מ"ר לדירות 5 חדרים. בפרויקט מתוכננות גם דירות פנטהאוז. עוד על פי התכנון, מגדל המגורים יכלול גם בריכת שחייה, חדר כושר, מועדון דיירים, עמדת שומר שתאויש 24 שעות, וחניון תת-קרקעי.

קבוצת דיזינגוף סחר, בבעלות אהרון שעשוע ומנשה זליכה, רכשה את הקרקע בשנת 1996. התב"ע במקום קיבלה תוקף בשנת 2005. בעבר ניסתה החברה למכור את זכויותיה במתחם, אולם בסופו של דבר החליטה להשאיר אותו בידיה וליזום בעצמה את פרויקט המגורים. בדיזינגוף סחר ובחברת תדהר אישרו את הפרטים.