כלל תעשיות: רווח של 230 מ' ש'; תחלק 250 מ' ש' דיבידנד

תרומת מגזרי הפעילות לרווח השוטף של החברה מקבוצת אי.די.בי הסתכמה ב-14 מיליון שקל ברבעון השלישי ■ סך הנכסים עלו ל-12 מיליארד שקל

כלל תעשיות , מקבוצת אי.די.בי , פרסמה היום (ב') את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של 2011. הרווח הנקי ברבעון השלישי הסתכם ב-230 מיליון שקל לעומת 2 מיליון שקל ברבעון המקביל. בעקבות התוצאות הודיעה החברה על חלוקת דיבידנד של 250 מיליון שקל, אשר תסכם את החלוקה בפועל בשנת 2011 ל-630 מיליון שקל.

תרומת מגזרי הפעילות לרווח השוטף הסתכמה ב-14 מיליון שקל ברבעון השלישי, אל מול 47 מיליון שקל ברבעון המקביל. מנגד, גידול בהיקפי המכירות של מרבית החברות המרכזיות בקבוצה מיתן במעט את השחיקה במרווחים הגולמיים והתפעוליים - שנפגעו בעיקר מייקור תשומות הייצור ומהחרפת התחרותיות.

סך הנכסים של כלל תעשיות והחברות המאוחדות שלה עלו ל-12 מיליארד שקל, לעומת 11.3 מיליארד שקל ברבעון המקביל. ההון המיוחס לבעלי המניות של החברה הסתכם ב-2.4 מיליארד שקל, כשסך המזומנים בקופתה הסתכם ב-591 מיליון שקל.

אבי פישר וצביקה לבנת, מנכ"לים משותפים שלכלל תעשיות, מסרו: "כלל תעשיות מסיימת את הרבעון השלישי עם רווחים משמעותיים ותזרים חזק. אנו מתבוננים בתשומת לב ובדאגה בהתפתחויות הכלכליות בעולם ובארץ ומקווים שהיציבות תשוב במהרה".