סמארטפון של HTC - ממשק אחד הטובים בשוק

ה-Incredible S של HTC הוא מכשיר מוצלח מאוד הנמצא בין הגלקסי אס 1 לגלקסי אס 2 של סמסונג ■ העיכוב הארוך בהשקה עושה דבר אחד טוב: המחיר לא מופרז, גם אם ממש לא זול

HTC הוא מותג סמארטפונים טייוואני מאוד מצליח בעולם, אולם בישראל הוא מוכר הרבה פחות, בין היתר כי היבואנים הרשמיים שלו השתנו. טאץ' גרופ, הייבואנית החדשה, התחילה לשווק בחברת אורנג' את Incredible S, לאחר שבעולם הוא נמכר כבר מפברואר. העיכוב הארוך בהשקה עושה דבר אחד טוב: המחיר לא מופרז, גם אם ממש לא זול.

ממשק

האינקרדייבל אס פועל בבסיסו על מערכת ההפעלה של גוגל, אנדרואיד 2.3.3. למרות זאת, נראה שמשתמש שיחזיק את המכשיר לא יחוש דמיון רב למכשירי אנדרואיד אחרים. משולבים כאן ממשק ה-Sense המצוין שלה, שהוא אחד הידידותיים והטובים בשוק ושמציע שילובים מרעננים מאוד: כשמרימים את המכשיר בזמן שהוא מצלצל, הרינגטון נחלש מעט, כאשר הופכים את הטלפון הרינגטון מושתק, וכאשר הופכים אותו על השולחן בזמן שיחה, היא עוברת למצב ספיקר.

עמוד הבית דומה בעיקרון שלו למכשירי אנדרואיד אחרים, וכולל כל מיני ווידג'טים נחמדים כמו מצב מזג האוויר, שמלבד דיווח על הטמפרטורה במקום בו נמצאים, הוא גם מציג אותו על כל המסך. הנוחות בהפעלה ממשיכה מתפריט נשלף מחלקו העליון של המסך, בו אפשר למצוא גישה ליישומים אחרונים בהם משתמשים למעבר מהיר אליהם, וגם גישה ליכולות תקשורת שונות.

פייסבוק

החיבור עם פייסבוק מתבצע בצורה טובה מאוד בעזרת יישום פנימי של המכשיר. מלבד תמונות אנשי הקשר המתעדכנות מפייסבוק, גם כרטיסיית איש הקשר מקבלת פרטים שונים מהרשת החברתית כמו תאריך יום ההולדת, עדכונים על פוסטים וגישה לגלריית התמונות - הכל בצורה מאוד נוחה. מלבד זה, הטלפון גם יודע לשלוח תמונות לפייסבוק, טוויטר, פיקסה ופליקר, ישירות מגלריית התמונות של המכשיר.

מצלמה

האינקרדיבייל מגיע עם מצלמת 8 מגה פיקסל מוצלחת מאוד, המספקת תמונות טובות גם באור יום וגם בתנאי תאורה חלשים, בזכות הנורה הכפולה המשמשת כפלאש. צילום הווידיאו מספק רזולוציה של 720p עם 30 פריימים לשנייה והתוצאות טובות, כולל יכולת הקלטת קולות הרקע.

יכולות נוספות

האינקרדיבייל מגיע עם מעבד במהירות 1 ג'יגה הרץ של קוולקום, מסך 4 אינץ' עם איכות תצוגה טובה, כאשר הצג אמור להיות מוגן לשריטות, אבל זה לא ממש עובד.

בשורה התחתונה

מכשיר מוצלח מאוד הנמצא בין הגלקסי אס 1 לגלקסי אס 2 של סמסונג, כאשר הממשק שלו הוא אחד הטובים שיש היום בשוק.

מחיר

3,560 שקל באורנג' (או 99x36).

ציון: 9.