הכרה בינלאומית: פייסבוק מציינת לטובה קמפיינים של פריגת וקשת

פייסבוק ציינה השבוע, במסגרת עמוד מיוחד בו היא מסקרת סיפורי הצלחה של קמפיינים בכל העולם, את הפעילות הדיגיטלית של פריגת ושל זכיינית ערוץ 2 קשת

הכרה בינלאומית לקמפיינים ישראליים דיגיטליים: חברת פייסבוק ציינה השבוע, במסגרת עמוד מיוחד שבו היא מסקרת סיפורי הצלחה של קמפיינים בכל העולם, את הפעילות של פריגת ושל זכיינית ערוץ 2 קשת.

פריגת נבחרה במסגרת קטגוריית המשקאות, בשל קמפיין "מכונת החיוכים" שנעשה באמצעות משרד אידיאולוג'יק-פובליסיס ישראל.

"החברה יצרה קמפיין ייחודי ודינמי שנועד לעודד גולשים לעשות לייק לעמוד פייסבוק שלה ולהתחבר למותג. פריגת יותר מהכפילה את המטרות שלה במונחים של Engagment ורכישת מעריצים וזכתה לסיקור חיובי בתקשורת", נכתב בעמוד הפייסבוק.

הקמפיין של פריגת כלל אפליקציית פייסבוק שאפשרה לגולשים שעשו לייק לעמוד של פריגת לחייך למצלמת האינטרנט שלהם או להעלות תמונת סטילס שלהם מחייכים. האפליקציה הציגה בשידור חי מסחטת מיצים, וברגע שהיא זיהתה חיוך - היא סחטה מיץ תפוזים טרי. אז יכולים היו הגולשים לבחור בין 4 עמותות שלהן הם רוצים לתרום את המיץ שהרגע נסחט.

זכיינית ערוץ 2, קשת נבחרה במסגרת קטגוריית הבידור, לאחר שהעלתה קמפיין להעלאת המעורבות ומספר הלייקים לעמוד הפייסבוק של "מאסטר שף" לקראת השקת העונה השנייה.

הקמפיין, שעלה בעזרת חברת abaGada, כלל "סיפורים ממומנים" בפייסבוק לצד סקרים שונים שקשורים לתוכן התוכנית, כמו "מי היית רוצה שיבשל לך ארוחת ערב" או בחירת המנה המנצחת מתוך סרטון וידיאו שמציג 3 מנות.