המקום הכי מתגמל בספורט: ניו יורק יאנקיז - 6.54 מיליון ד' לעונה

זה השכר הממוצע ששילמה קבוצת הבייסבול הניו יורקית בעונה החולפת - יותר מכל קבוצת ספורט בעולם; השכר הממוצע ב-MLB עלה ל-3.09 מיליון ד' לשחקן

ליגת ה-MLB ממשיכה להיות הליגה השנייה בעולם, מבחינת שכר שהיא מציעה לשחקנים בה. מנתונים שמפרסם ארגון השחקנים של הליגה, עולה כי השכר הממוצע ל-913 השחקנים ששיחקו בעונה האחרונה בליגת הבייסבול עמד על 3.09 מיליון דולר - עלייה של 2.7% בהשוואה לעונה שלפני כן.

הקבוצה שהכי כדאי לעבוד בה בעולם מבחינת שכר שהיא משלמת לשחקנים היא קבוצת הבייסבול ניו יורק יאנקיז: השכר הממוצע בעונה האחרונה בקבוצה הניו יורקית עמד על 6.54 מיליון דולר. זו העונה ה-13 ברציפות שהיאנקיז משלמים את השכר הגבוה ביותר ב-MLB. פילדלפיה פיליז היא הקבוצה השנייה מבחינת שכר עם 6.44 מיליון דולר, ואחריה בוסטון רד-סוקס עם 5.21 מיליון דולר בממוצע.

את ההבדלים מבחינת שכר בליגה אפשר לראות על פי הנתון הבא: קנזס סיטי רויאלס שילמה בעונה האחרונה 1.34 מיליון דולר בממוצע לשחקן, פי 4.8 פחות מהסכום ששילמו היאנקיז.

מבחינת תפקידים, הרי שהג'וב הכי מתגמל ב-MLB הוא תפקיד החובטים (hitters) אלו הרוויחו בעונה החולפת שכר ממוצע של 9.3 מיליון דולר בליגה. פיצ'ר פותח (מגיש) הרוויח שכר ממוצע של 4.9 מיליון דולר. השכר הנמוך ביותר משולם לפיצ'ר מחליף - 1.9 מיליון דולר.

ה-MLB שנייה בעולם הספורט המקצועני רק ל-NBA מבחינת שכר ממוצע: הליגה של דייויד סטרן משלמת כ-5.5 מיליון דולר לשחקן בממוצע לעונה.