שוק זכויות השידור בלוס אנג'לס ממשיך לרתוח

קבוצת הבייסבול לוס אנג'לס איינג'לס חתמה על חוזה עתק של 3 מיליארד דולר ב-20 שנה עם Fox; מצטרפת ללייקרס, שתהנה מהסכם דומה עם טיים וורנר

שוק זכויות השידור הספורטיביות ברשתות המקומיות בארצות הברית ממשיך לשבור שיאים - ובמיוחד באיזור קליפורניה. מוקדם יותר השנה רכשה טייים וורנר את משחקיה של קבוצת ה-NBA לוס אנג'לס לייקרס עבור 3 מיליארד דולר ל-20 שנה. כעת, פרנצ'ייז נוסף מ-L.A צפוי ליהנות מהכנסות גבוהות במיוחד מהטלוויזיה המקומית: לוס אנג'לס איינג'לס אנהיים.

על-פי דיווחים בתקשורת האמריקנית, חתמה קבוצת הבייסבול, שמשחקת בליגת ה-MLB, על חוזה בהיקף דומה לזה של הלייקרס (3 מיליארד דולר ב-20 שנה), עם רשת Fox. כהשוואה, החוזה הנוכחי של האיינג'לס עם הרשת שווה חצי מיליארד דולר בלבד ב-10 שנים.

ייתכן כי ההתחייבות האחרונה של האיינג'לס להפוך את אלברט פויולס לשחקן בעל החוזה השני הכי גבוה בתולדות הספורט, קשורה גם להסכם הטלוויזיה החדש, שפרטיו אמורים להתפרסם רשמית בחודש הבא.

על-פי הערכות, אחת הסיבות המרכזיות של Fox להיכנס לחוזה בהיקף כזה, היא אובדן הזכויות של הלייקרס לטובת טיים וורנר. Fox נכשלו גם בניסיון להחתים את לוס אנג'לס דודג'רס, קבוצת ה-MLB השנייה של L.A, על חוזה שידורים מקומי, מה שהגביר עוד יותר את הלחץ שלהם לסגור על שידורים של פרנצ'ייז מהליגות המקצועניות בארצות הברית.

זכויות שידור קצת פחות משמעותיות שאיבדה Fox הן של לוס אנג'לס גלאקסי, קבוצת הכדורגל של לוס אנג'לס, שעברה אף היא לאחרונה לטיים וורנר.