"ידיעות אחרונות" - המותג הכי מושקע השבוע עם כ-1.8 מיליון שקל

רמי לוי, שהשיק בשבוע שעבר את מותג הסלולר שלו, דווקא נמנע בינתיים מפרסום

בשבוע שעבר הושקה בישראל רשת הסלולר הווירטואלית (MVNO) הראשונה תחת המותג "רמי לוי תקשורת". כל מפעיל חדש אחר היה מקדים להשקה קמפיין פרסומי מושקע על מנת להפיץ את בשורת הברירה החדשה ללקוחות, אבל לא רמי לוי. עם כל-כך הרבה יחסי ציבור חינם אין כסף, מי באמת צריך לפרסם? מאז ומתמיד היה לוי חביב התקשורת, הוא מסוקר באופן מרשים ביחס לגודלו מול שופרסל ומגה, וכנראה שהאיש הוא בעל מגע קסם תקשורתי ההופך אותו לקוסם של יחסי ציבור.

לעומתו נציין את אילן שילוח, מבעלי ממקאן-אריקסון, משרד הפרסום שהשבוע הופסקה עבודתו עם סלקום. שילוח הוא האיש הדומיננטי ביותר בענף הפרסום, וייזכר לעד כפרסומאי הראשון שהיה לו האומץ "לפטר" לקוח משמעותי (פלאפון) לעבור למתחרה (סלקום). בזמן הקרוב יהיו עיני הברנז'ה נשואות לשילוח, קיסר הפרסום המקומי, וללקוח הבא מתחום הסלולר שינסה בכל כוחו להביא למשרד.

במקום הראשון השבוע בטבלת המותגים המושקעים השבועית ממוקם "ידיעות אחרונות". העיתון של המדינה, שלאחרונה מדבר על עצמו במונחים של "עיתון אמיתי", יוצא במסע גיוס מנויים שנתיים באמצעות באומן-בר-ריבנאי, ומעניק בשיתוף-פעולה עם רשת מגה 400 שקל מתנה בתלושי קנייה.

בנק מזרחי-טפחות מוביל לאחרונה את אחד ממהלכי השיווק הגדולים בתחום הבנקאות שנראו החל מפרוץ עידן המחאה החברתית. מדובר כמובן במהלך "הבנקאות ההיברידית" באמצעות ראובני-פרידן. יש לציין כי ערוץ היו-טיוב המיוחד בקמפיין נהגה, עוצב והופק על-ידי Wunderman מקבוצת שלמור-אבנון-עמיחי ומציג את היתרונות של הפרסום באפיק זה. שווה להציץ.

המותגים המושקעים 12 דצמבר
 המותגים המושקעים 12 דצמבר

* הנתונים בשקלים.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.