מקאן, אדלר, גיתם, גליקמן וברוקנר יתמודדו על תקציב ישרוטל

ב-2011 עמד תקציב הפרסום של ישרוטל על כ-14 מיליון דולר במחירי מחירון

5 משרדי פרסום יתמודדו על תקציב הפרסום של רשת מלונות ישרוטל: ל"גלובס" נודע כי מקאן-אריקסון, גיתם, גליקמן-נטלר-סמסונוב, אדלר-חומסקי וברוקנר-נטע-יער נבחרו על-ידי הנהלת הרשת להתמודד על התקציב.

ישרוטל היא חברה ציבורית. 89% ממנה מוחזקים על-ידי משפחת לואיס מאנגליה. החברה מחזיקה ב-15 בתי-מלון בארץ.

תקציב הפרסום של ישרוטל טופל שנים ארוכות במשרד הפרסום JWT ישראל. באחרונה הוחלט ברשת על הפסקת ההתקשרות עם JWT ויציאה למכרז לבחירת משרד.

לצורך זה נעשתה פנייה לכמות נכבדת של משרדים מ-20 המשרדים הגדולים, והם הוזמנו לשלוח חומרים קריאטיביים שביצע המשרד בעבר, כדי שמתוך משרדים אלה ייבחרו 5 משרדים שיתמודדו על התקציב.

מרבית המשרדים מבין 20 המשרדים הראשונים לא מטפלים בתקציבים מנוגדי אינטרסים, מה שאפשר לחלק ניכר מהם לקחת חלק במכרז.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי ב-2010 פרסמה ישרוטל בהיקף של 7.1 מיליון דולר (במחירי מחירון). ב-2011 הוכפל התקציב ועמד עד כה על כ-14 מיליון דולר (במחירי מחירון).

בישרוטל אישרו את הידיעה.