הקונסורציום של מיקרוספוט משפר את הצעתו לרכישת יאהו

על מקורות המקורבים לעסקה הקונסורציום מגבש הצעה חדשה שתתאים לדרישות של יאהו ■ ההצעה הראשונית עמדה על 16.6 דולר למניה

קונסורציום המורכב בין היתר מחברת ההשקעות סילבר לייק, תאגיד הענק מיקרוסופט וקרן הון סיכון אנדרסין הורוביץ מגבשים מחדש את ההצעה שלהם לרכישת חברת יאהו , כך טוען מקור המקורב למגעים בין שני הצדדים.

על פי אותו מקור, הקונסורציום מגבש הצעה חדשה לרכישת 10%-15% ממניות חברת האינטרנט, לאחר שהחברה ביקשה לשפר את התנאים של ההצעה הקודמת. במקביל, ההצעה תהיה מותנית בכך שיאהו תמצא מחליף למנכ"ל שלה, שפוטר על ידי דירקטוריון החברה בספטמבר, שיהיה מקובל על החברות בקונסורציום.

בוול סטריט ג'ורנל דווח אתמול, שגם חברות השקעות אחרות שניסו בעבר לרכוש קצת פחות מ-20% מחברת יאהו, מנסים כעת לגבש הצעות לרכישת נתח קטן יותר אולם במחיר גבוה יותר עבור המניה.

"כמו שאמרנו קודם, הדירקטוריון של החברה בוחן חלופות שונות כחלק מהאסטרטגיה שלו לבחינת הצעות הרכש", כך אמר דובר חברת יאהו. "התהליך הזה נועד לשפר את שווי המניות של החברה, ולהגדיל את הצמיחה והיצירתיות של החברה".

ההצעה הראשונית של הקונסורציום עמדה על 16.6 דולר למניה, כך אומרים מקורות המקורבים לעסקה. מניית יאהו נעלה את המסחר בוול סטריט ביום שישי בירידה של 1.3% לרמה של 14.96 דולר למניה.