DragonWave תפטר 60% מהעובדים בישראל

החברה, שרכשה לפני כשנה את חברת Axerra הישראלית, עתידה לפטר בימים הקרובים חלק ניכר מכוח העבודה שלה בישראל, ובסך הכל כ-30 עובדים

רה ארגון במרכז הפיתוח של חברת DragonWave בישראל. החברה, שרכשה לפני כשנה את חברת Axerra הישראלית, עתידה לפטר בימים הקרובים חלק ניכר מכוח העבודה שלה בישראל, ובסך הכל כ-30 עובדים, כ-60% מכוח העבודה, כך נודע ל"גלובס".

במרכז הפיתוח של החברה ברמת החייל התבצעו היום שימועים לעובדים, וככל הנראה מרכז הפיתוח ימשיך לפעול.

DragonWave הקנדית מספקת ציוד תקשורת לרשתות אלחוטיות שמובילות את המידע מהאנטנות לליבת הרשת (Backhaul). הרכישה של אקסרה נעשתה לפי כ-10 מיליון דולר, כאשר הכוונה הייתה להוסיף 15 מיליון דולר כתוצאה מעמידה באבני דרך כ-16 חודשים לאחר הרכישה. אולם הדברים לא הסתדרו כצפוי.

ברבעון השני של השנה, דיווחה DragonWave על ירידה דרסטית של יותר מ-50% במכירות ובסך הכל הפסידה כ-12 מיליון דולר בחצי השנה האחרונה. על פי רישומי החברה, אקסרה תרמה כמיליון דולר בלבד ברבעון האחרון.

העילה לפיטורים אינה קשורה בהכרח לביצועים החלשים של החברה, אלא למהלך אסטרטגי שביצעה DragonWave לאחרונה, וכלל את רכישת פעילותה של נוקיה-סימנס (NSN) בתחום ציוד תשתיות הרשת האלחוטית תמורת 20 מיליון דולר. מניית DragonWave קרסה בכ-60% במהלך השנה האחרונה לשווי חברה של 130 מיליון דולר כעת.