מירוני: הגישור בין שרה נתניהו לעוזרת הבית אפילו לא החל

פרופ' מירוני מכחיש את דברי פרקליטה של ליליאן פרץ כי הגישור נכשל

פרופסור מוטי מירוני מכחיש כי הליך הגישור בין רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו לבין ליליאן פרץ, שעבדה אצל משפחת נתניהו כעוזרת בית, בנוגע לתביעה בסך 300 אלף שקל שהגישה פרץ נגד נתניהו, התפוצץ.

לדבריו, ובניגוד לטענת בא כוחה של פרץ, עו"ד אסף שרעף, הליך הגישור אפילו לא התחיל. פרופ' מוטי מירוני מאונ' חיפה, תיווך לאחרונה בסכסוך הארוך שבין הרופאים המתמחים לאוצר וסייע להביאו לפתרון מוסכם.

לפני מספר שעות מסר בא כוחה של פרץ, עו"ד אסף שרעף כי הגישור בין פרץ לגב' נתניהו התפוצץ. "צר לנו שגברת נתניהו לא מנצלת את ההזדמנויות שהעניק לה ביהמ"ש כדי לסיים את ההליך בדרכי פשרה ולתת לפרץ את הזכויות המגיעות לה על פי דין", אמר הפרקליט, אך פרופ' מירוני מכחיש, כאמור, את דבריו.

בתחילת 2010 הגישה פרץ, שעבדה בבית מש' נתניהו מינואר 2004 ועד יולי 2009 תביעה בסך 300 אלף שקל שבה טענה כי אשת רה"מ התעללה והתעמרה בה. בין היתר, טוענת פרץ כי נכפה עליה לעבוד בשבתות, על אף שהיא שומרת מסורת וכי נתניהו הכריחה אותה לקרוא לה "גברת שרה נתניהו". המנגד, טוענת נתניהו, כי תביעתה של פרץ היא תביעת סרק מופרכת וזדונית, וכי כתב התביעה מלא טענות שהומצאו לצורך השעה ואין בו שום ממש.

"ליליאן פרץ עבדה בבית משפחת נתניהו שש שנים, משום שקיבלה יחס חם ואוהב", טוענת נתניהו.