"האח הגדול" של קשת חוזר - גם בפורמט וירטואלי

הסטארט-אפ ‏Shaker‏ משיק פלטפורמה וירטואלית בפייסבוק שתציג את בית "האח הגדול" ■ הגולשים יוכלו "להסתובב" בבית ולדבר בינהם באמצעות דמויות מאוירות

‎‎זכיינית ערוץ 2 קשת חתמה על שיתוף-פעולה עם חברת הסטארט-אפ הישראלית ‏Shaker‏ להשקת פלטפורמה חברתית-וירטואלית בפייסבוק שתציג את בית "האח הגדול". הגולשים יוכלו "להסתובב" בבית ולדבר ביניהם באמצעות דמויות מאוירות הנושאות את שמותיהם ותמונותיהם.

‏‏"האח הגדול" הווירטואלי יושק הערב (א') מיד לאחר שידור התוכנית הראשונה של העונה הרביעית. הבית הווירטואלי יעוצב בדיוק כמו הבית על כלל חדריו.

במסגרת שידור הפתיחה של העונה תיערך מסיבה חגיגית בתוך הבית הווירטואלי. בהמשך העונה ייקחו חלק בבית הווירטואלי גם משתתפי העונות הקודמות ומודחים מהעונה הנוכחית.

‏בספטמבר אשתקד גברה שייקר על 30 סטארט-אפים מרחבי העולם וזכתה בתחרות ‏Disrupt‏ של בלוג הטכנולוגיה הפופולרי טק קראנץ'. המוצר של החברה הוא פלטפורמה וירטואלית שמאפשרת לגולשי פייסבוק להסתובב במרחבים דיגיטליים באמצעות הפרופיל שלהם ודמות וירטואלית ולהכיר ולשוחח עם גולשים אחרים ואף לצפות בתחומי עניין משותפים.

שייקר שיתפה פעולה לאחרונה עם ארגון "לתת" ועם להקת "בית הבובות", ואמש (מוצ"ש) ערכה מסיבה וירטואלית עבור חגיגות הסילבסטר בשיתוף עם רשת הטלוויזיה האמריקנית ‏ABC‏.

‏באוקטובר הודיעה שייקר כי גייסה 15 מיליון דולר, בין היתר מקרן ההשקעות של יו"ר גוגל אריק שמידט, קרן ההשקעות של המייסד והעורך לשעבר של הבלוג טק קראנץ' ומהמנהל של ליידי גאגא, טרוי קרטר. המשקיעה הוותיקה בשייקר היא קרן פיטנגו, שהשקיעה במאי אשתקד 2 מיליון דולר.