בגיר בדרך למכירת הפעילות הקמעונאית בישראל ב-10-15 מ' ש'

משפחת רייך, בעלת רשת אופנה במגזר החרדי, צפויה לרכוש את פעילות בגיר מידי קרן פימי של ישי דוידי וחברת בי.ג'י.איי של צביקה בארינבוים

קרן פימי בניהולו של ישי דוידי וחברת בי.ג'י.איי שבשליטת צביקה בארינבוים מנהלות משא-ומתן למכירת הפעילות הקמעונאית של יצרנית האופנה בגיר בישראל, הכוללת מספר חנויות.

שני השותפים לשליטה בבגיר מקיימים משא-ומתן עם משפחת רייך, המפעילה את רשת חנויות האופנה "לייבוביץ'" במגזר החרדי, אשר לה ניסיון רב בתחום זה. היקף העסקה מוערך ב-10-15 מיליון שקל.

כבר עתה, נציין, קיימת שותפות עסקית בין הצדדים, ובין היתר מפעילה הרשת של רייך את החנות של בגיר בבני-ברק, שנפתחה ב-2008.

בגיר, המנוהלת על-ידי דני טרגן, מייצרת חליפות לנשים ולגברים, ועיקר פעילותה נעשית בחו"ל, בעוד הפעילות הקמעונאית בישראל היא קטנה יחסית ולא סינרגטית. עם זאת, מדובר בפעילות רווחית בניגוד לפעילות החברה בחו"ל, אשר חווה מספר שנים קשות מאז המשבר הפיננסי שפרץ ב-2008.

כך, את 9 החודשים הראשונים של 2011 סיימה בגיר עם הכנסות של 106.1 מיליון דולר - ירידה של 6.1% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, ובשורת הרווח הגולמי הירידה הייתה חדה יותר - 30.5%, לרמה של 18.5 מיליון דולר. בשורה התחתונה נרשם הפסד של 18.7 מיליון דולר, ותזרים המזומנים מפעילות שוטפת היה שלילי בגובה 1.8 מיליון דולר.

חלק גדול מההפסד נבע ממחיקה בסך 10 מיליון דולר שביצעה החברה בגין סגירת פעילותה בגרמניה. ההפסד מתחילת השנה גרם לכך שבגיר עברה לגירעון בהון העצמי, בהיקף של 14.3 מיליון דולר.

בבגיר סירבו היום (ב') להגיב לדברים.