רדויז'ן מעלה את תחזית ההכנסות; עולה 2.3% בוול סטריט

החברה צופה כי תדווח על הכנסות בטווח שבין 21.5 מיליון דולר ל-22 מיליון דולר עבור הרבעון הרביעי של 2011 ■ "תחזיתנו המשופרת קיבלה רוח גבית ממכירות שיא של מוצרי קצה"

ספקית פתרונות הטכנולוגיה המקיפים, רדויז'ן , הודיעה היום (ג') כי היא מעדכנת את תחזית ההכנסות שלה לרבעון הרביעי של 2011 כלפי מעלה. החברה הדואלית הנסחרת גם בנאסד"ק, צופה כי תדווח על הכנסות בטווח שבין 21.5 מיליון דולר ל-22 מיליון דולר עבור הרבעון הרביעי של 2011, גבוה מתחזיתה הקודמת להכנסות של 18 מיליון דולר עבור הרבעון - עליה הודיעה באוקטובר 2011.

שיפור התחזית לרבעון הרביעי של 2011 נובע בעיקר ממכירות שיא של מוצרי וידאו למשתמשי קצה, וממכירות גבוהות מהצפוי של ציוד תשתית. מכירות אלו תרמו להכנסות גבוהות מהצפוי בחטיבת הוידאו (VBU) שיסתכמו בטווח שבין 18 מיליון דולר ל-18.5 מיליון דולר לעומת התחזית הקודמת שהוערכה ב-14 מיליון דולר. מכירות חטיבת הטכנולוגיה (TBU) תסכמנה בטווח שבין 3.5 מיליון דולר ל-4 מיליון דולר.

"תחזיתנו המשופרת עבור הרבעון הרביעי קיבלה רוח גבית ממכירות שיא של מוצרי קצה וביקוש מוגבר לתשתית שלנו". אומר בועז רביב, מנכ"ל רדויז'ן. "השיפור בתוצאות בכל אחד מאיזורי הפעילות הגיאוגרפיים שלנו במהלך הרבעון ראוי לציון במיוחד בשנה מאתגרת כזו. נמשיך להתמקד במינוף החוזקות והיתרונות הטכנולוגיים שלנו ובקידום האסטרטגיה שתביא לצמיחה ולרווחיות", הוא מוסיף.