סופית: סמסונג לא תעדכן את הגלקסי S לגרסת אנדרואיד 4

על-פי דיווח של הביזנס אינסיידר, סמסונג החליטה סופית לא לעדכן את אחד המכשירים המצליחים שלה עם הגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה אנדרואיד

בתקופה האחרונה מתקבלים דיווחים סותרים על עדכון הגרסה במכשיר הגלקסי אס הראשון של סמסונג למערכת ההפעלה החדשה של גוגל - אנדרואיד 4.0 (איים קריים סנדוויץ). על-פי דיווח של הביזנס אינסיידר, סמסונג החליטה סופית (לפחות כרגע) לא לעדכן את אחד המכשירים המצליחים שלה.

מחברת סמסונג נמסר שגרסה 4.0 לגלקסי טאב 7.0 וגלקסי אס לא ניתנת לביצוע, בעקבות מגבלות חומרה. בכך בעצם מתייחסת סמסונג בעקיפין לבעיה שהיא יצרה במכשירים שלה - ממשק ה-TouchWiz המספק יכולות נוספות לטלפון, אבל בעצם מגביל אותו בשדרוגים מסוימים שגוגל מוציאה.

מכשירים שכן יעודכנו על-ידי סמסונג, הם :הגלקסי Note , הגלקסי אס 2 , גלקסי טאב 10.1 ו-8.9 לגרסה 4.0 במהלך הרבעון הראשון של 2012.

אנדרואיד 4.0 היא הגרסה הראשונה של גוגל המותאמת גם לסמארטפונים ולטאבלטים. היא מציעה שינוי בממשק המשתמש עם שיפורים ביכולת ריבוי המשימות (מולטי טאסקינג), התראות ובראוטר האינטרנט האלחוטי. מלבד זה, יכולות התוכנה במצלמה שופרו גם כן, כאשר יש כאן עכשיו מצב צילום פנורמי ואפשרות להוסיף רקעים שונים לתמונות. חידוש אחר הוא מנגון לפתיחת נעילת הטלפון באמצעות זיהוי פנים של האדם (Face Unlock).