יינות ביתן רוכשת את "סופר בונוס" ב-25 מיליון שקל

לרשת "סופר בונוס" 3 סניפים, ומחזור המכירות שלה עומד על 100 מיליון שקל בשנה

רשת יינות ביתן ממשיכה באסטרטגיית הרכישות. ל"גלובס" נודע כי הרשת חתמה על הסכם לרכישת רשת "סופר בונוס" תמורת סכום כולל של 25 מיליון שקל.

רשת "סופר בונוס" מונה 3 סניפים. סניף הרשת באלפי-מנשה משתרע על שטח של 1,800 מ"ר, סניף הרשת בתל-מונד משתרע על שטח של 1,500 מ"ר, ואילו סניף הרשת בהרצליה משתרע על שטח של 500 מ"ר בלבד ופועל כסניף שכונתי. מחזור המכירות השנתי של רשת "סופר בונוס" עומד על 100 מיליון שקל בשנה (כולל מע"מ).

פריסה של 22 סניפים

רשת יינות ביתן, הנמצאת בבעלות נחום ביתן, מונה היום 22 סניפים. לפי הערכות, מחזור הרשת עמד בשנת 2011 על 1.5 מיליארד שקל (כולל מע"מ).

הרשת נוקטת באסטרטגיית רכישות אגרסיבית של סופרמרקטים פרטיים.

את עסקת הרכישה הגדולה ביותר ביצעה הרשת בשנת 2007 כאשר רכשה את רשת יד יצחק, שמנתה 3 סניפים בראש-העין, כפר-סבא ופתח-תקווה, תמורת 121 מיליון שקל. לאחר מכן ביצעה הרשת סדרה של רכישות נוספות בהשקעה כוללת של עשרות מיליוני שקלים. בתחילת 2008 היא רכשה את סופרמרקט "משב מרקט" בעיר אילת תמורת 8 מיליון שקל.

בקיץ 2009 רכשה הרשת שני סופרמרקטים שכונתיים, באשדוד ובראשון-לציון, תמורת 8 מיליון שקל. בהמשך היא רכשה את "סופר פלא", סופרמרקט שכונתי בעיר מודיעין ועוד. במקביל פיתחה הרשת חנויות חדשות באופן עצמאי.

לרשת יש היום סניפים בערים אשקלון, אשדוד, חולון, ראשון-לציון, נתניה, פתח-תקווה, ראש-העין, מודיעין, קריית שדה-התעופה, כפר-סבא, רעננה, מעלה-אדומים ואילת.

לאחרונה החלה הרשת לחדד את התמקדותה במחיר, והיא יוצאת במבצעים אגרסיביים המתפרסמים בעיתונות הארצית, וזאת כחלק מיקוד השוק במחיר. כך למשל, במבצע האחרון שערכה הרשת היא מכרה 3 ק"ג בשר טחון ב-50 שקל - מחיר הפסדי לרשת.