קמפיין המשפחה של בזק - בראש הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין בייגלה "שטוחים" של אסם שוב בראש הפרסומות האהובות

הפרסומת של בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, מובילה את דירוג הפרסומות הזכורות בשבוע הראשון לעלייתה לאוויר. שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, כאשר עוצמת הזכירות גבוהה ב-50% מהממוצע. על-פי יפעת בקרת פרסום, הושקעו השבוע בקמפיין 541 אלף דולר במחירי מחירון.

הפרסומת של אסם לחטיף בייגלה "שטוחים", באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, מובילה זה השבוע השני ברציפות את מדד הפרסומות האהובות, עם שיעורי אהדה נמוכים מעט מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות. בפרסומת הושקעו השבוע 240 אלף דולר במחירי מחירון.

הפרסומת של ישראכרט, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.82 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום), עלייה קלה בהשוואה לפרסומת המושקעת בשבוע שעבר.

מנתוני יפעת עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ירד בהשוואה לשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 351 (בהשוואה ל-391 בשבוע שעבר).

גם סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים ירד מעט, ועומד על כ-34 מיליון דולר (בהשוואה ל-36.2 מיליון דולר בשבוע שעבר).

הפרסומות הזכורות והאהובות 05 ינואר
 הפרסומות הזכורות והאהובות 05 ינואר

קמפיין בזק השקעה
 קמפיין בזק השקעה