ברעם ממתגת את כל הגשרים שלה עבור קמפיין אורנג'

גיא ברעם: הפרסום ייחשף ל-4 מיליון איש שפוקדים מדי יום את גוש דן

‎‎חברת ברעם פרסום מקורי ממתגת את כל הגשרים שלה עבור מפרסם אחד - הקמפיין של חברת אורנג'.

לדברי גיא ברעם, מבעלי ומנכ"ל ברעם פרסום מקורי, הפרסום ייחשף ל-4 מיליון איש שפוקדים מדי יום את גוש דן.

‏הקמפיין יעלה על פני 36 גשרים ברחבי גוש דן, בין היתר על גשר רוקח, גשר מעריב, דרך הטייסים, יצחק שדה ועוד.

‏ברעם גם מחזיקה בזכויות הפרסום ברכבת ישראל, בטרמינל 3 ובשדות-התעופה הפנים-ארציים.