צפו בווידיאו: רגע מביך למדי של מיקרוסופט בתערוכת CES

במהלך ראיון עם מנכ"ל מיקרוסופט סטיב באלמר על בימת הטכנולוגיה המרכזית בעולם, עלתה לבמה מקהלת גוספל והתחילה לזמר בקולי קולות ציוצים מתוך ערוץ הטוויטר הרשמי של מיקרוסופט

מיקרוסופט אחראית לכמה מהרגעים המביכים בתעשיית הטכנולוגיה (כמו למשל, ווינדוס ויסטה) אבל אמש נראה היה שהיא הצליחה לשבור גם את השיא של עצמה. במסגרת ראיון שערך ריאן סיקרטס, עם מנכ"ל מיקרוסופט סטיב באלמר על הבימה בתערוכת האלקטרוניקה הבידורית הגדולה CES בלאס וגאס, היה שם רגע אחד שטרף את כל הקלפים.

במהלך מתוכנן מראש (וחבל), עלתה לבמה מקהלת גוספל, שהזכירה מקהלה ששרה בכנסיות, והתחילה לזמר בקולי קולות ציוצים מתוך ערוץ הטוויטר הרשמי של מיקרוסופט. המהלך ההזוי והמביך הזה תחת השם Tweet Choir (מקהלת ציוצים) נמשך כשלוש דקות ארוכות למדי שהניבו בעיקר תגובות עוקצניות ברחבי הבלוגספירה, שרובן ציינו שהמקהלה המביכה הייתה הדבר הכי בולט מבין ההכרזות של מיקרוסופט ב-CES.

נבירה קצרה ביו-טיוב מראה שעל אף המבוכה שיצרה מיקרוסופט בבימת הטכנולוגיה המרכזית בעולם, גם במקרה הזה ענקית התוכנה לא סיפקה את החדשנות ואת פריצת הדרך.

לפני חודש הופיעה התזמורת הפילהרמונית של העיר קלגרי במחוז אלברטה שבקנדה במחרוזת ציוצים דומה אבל בסגנון אחר. הציוצים הגיעו מהערוץ הרשמי של העיר קלגרי בטוויטר, לאחר שנעשתה פנייה לתושבי העיר לצייץ על טיפים איך הם שומרים על החום בימי החורף הקרים שבעיר הקפואה. גם במקרה הזה הביצוע מביך, אבל קצת פחות.

צפו בסרטון...

לצפייה בסרטונים באתר פליקס - לחצו כאן, וכאן

לצפייה בסרטונים הכי נצפים באתר פליקס - לחצו כאן