המלצה חמה על פרולור: תתפוס נתח גדול ב-2013

Prohost Biotech הודיעה כי פרולור נמצאת בדרכה לתפוס נתח שוק גדול מטיפולי החלבונים ברבעון הראשון של 2013, לאחר שתחתום על חוזים עם חברות פארמה וביו-טק גדולות

חברת המחקר Prohost Biotech פרסמה היום (ד') המלצה על החברה הישראלית פרולור , אשר בעל המניות הגדול בה הוא יו"ר טבע פיליפ פרוסט, וזאת לאחר שבספטמבר דיווחה החברה על תוצאות חיוביות מניסוי של הגרסה ארוכת הטווח של התרופה להמופיליה פקטור VIIa.

החברה מציינת כי פרולור, אשר נסחרת גם בוול סטריט, נמצאת בדרכה לתפוס נתח שוק גדול משוק טיפולי החלבונים ברבעון הראשון של 2013, לאחר שתחתום על חוזים עם חברות פארמה וביו-טק גדולות.

החידוש בתרופה שמפתחת פרולור הוא כי חולים יוכלו להימנע מהזרקות יומיומיות, ויזריקו את התרופה פעם בשבוע בלבד, או אפילו פחות. המכירות השנתיות בתחום, בכל העולם, מוערכות ביותר מ-35 מיליון דולר.

בספטמבר דיווחה פרולור על תוצאות חיוביות מניסוי של הגרסה ארוכת הטווח של התרופה להמופיליה פקטור VIIa, בעכברים המופילים אשר חסרים פקטור VIIa. הניסוי תוכנן בכדי למדוד את פוטנציאל העלייה בפעילות קרישת דם ומשך פעילות קרישת הדם של הגירסה ארוכת הטווח של פרולור Factor VIIa-CTP בהשוואה לגירסה הקיימת בשוק. Factor VIIa ניתן לחולי המופיליה אשר עוברים דימומים אקוטים, ובמטרה למנוע דימומים עתידיים.