לאחר ציפיות ארוכות: החרמון ייפתח הבוקר לגולשים

אלפי בני אדם נסעו בשבת לצפון במטרה לראות קצת שלג אבל הסתפקו בשלג שהיה בשולי הדרך כי אתר החרמון היה סגור ■ "יש לנו מטר שלג בכל האתר", סיפר מנהל האתר

החורף הגיע - ובגדול: עשרות מילימטרים של גשם שטפו את הארץ בסוף השבוע ולאחר ציפיות ארוכות והרבה שלג, הבשורה המשמחת היא שהבוקר (א') אתר החרמון ייפתח לגולשים.

מזג אוויר הקר והגשום לא הרתיע את האלפים שפקדו את כבישי הגולן על מנת להגיע ולראות שלג. השלג כיסה את האזור בין החרמון לעין זיון והחל להיערם לגובה של 1 מטר. "ציפינו לראות יותר שלג, אבל זה כיף גדול", סיפר אחד המטיילים הנלהבים.

הרבה שלג שווה הרבה מכוניות, ובכבישי הגולן הפתלתלים הפקק השתרך זמן רב והתחיל כבר במפל סער. "חיכינו שעות בכבישים", סיפר אחד הנהגים, שהדגיש שהוא בדרכו לחרמון לראות את השלג. "אנחנו רוצים לראות שלג, הילדים ביקשו". עם זאת, אתר החרמון היה סגור למבקרים ומי שהיה בפקק הסתפק בשלג שהיה בשולי הדרך. "מחר אנו פותחים את האתר לסקי לכל עם ישראל, יש לנו מטר שלג בכל האתר", הצהיר מנהל אתר החרמון שאול אוחנה.

ההפוגה בגשם שתחל מחר תימשך עד יום שני אבל זו רק הפוגה קצרה וכבר ביום שלישי יחל לרדת גשם מדי פעם שיתפשט בהדרגה למרכז. ביום חמישי שוב יהיה חורפי וקר וגשם ירד בצפון ובמרכז. השלג? הוא צפוי לחזור לחרמון וגם - לפסגות הגליל והגולן.