צפו בקמפיין למען "מגד 6" של גבעות: נתניהו מוצג בכאפיה

דוד ויינברגר, אחד המשקיעים הבולטים בגבעות, בפנייה לרה"מ: "מה תעשה אם ידידתנו טורקיה תחליט לסגור את צינור הנפט המרכזי בו תלויה ישראל? אתה נהנה להיות בן ערובה של ארדואן? ומה תגיד לוועדת החקירה? שלא ידעת?"

משקיעי גבעות ממשיכים בקמפיין למען זירוז קידוח "מגד 6" ותוקפים ישירות את רה"מ בנימין נתניהו שמוצג אפילו בכאפיה בחלק מהסרטון. זאת, לאחר שבשבוע שעבר פנו במכתב לנתניהו ולשר התשתיות עוזי לנדאו בבקשה לזרז את הקידוח בסמוך לראש העין.

המשקיעים מבקשים מהממשלה לאשר את ביצוע הקידוחים, שמהווים המשך לקידוח "מגד 5". קידוח "מגד 6", "מגד 7" ו"מגד 8" נדחו ב-3 חודשים לפחות בעקבות שינוי רטרואקטיבי של הליך התכנון לקידוחי נפט. (לסיפור המלא)

בסרטון שעלה אתמול ליו-טיוב מככב דוד ויינברגר, אחד המשקיעים הבולטים בגבעות ומי שמייצג את פורום המשקיעים. הוא מגדיר עצמו כ"מצביע ליכוד ותיק יחד עם כל משפחתי", ולאחר מכן תוקף את נתניהו בגין העיכובים בפיתוח שדה "מגד".

"אדוני ראש הממשלה, האם אתה במקרה ראש ממשלה בסעודיה שאתה יכול להרשות לעצמך לעכב שדה נפט שיכול להפיק 10%-40% מצריכת הנפט של ישראל", שואל ויינברגר את נתניהו בסרטון. "'מגד 6' בלבד יכול להפיק יותר מצריכת הדלק של צה"ל. מה תעשה אם ידידתנו טורקיה תחליט לסגור את צינור הנפט המרכזי בו תלויה ישראל? אתה נהנה להיות בן ערובה של ארדואן? ומה תגיד לוועדת החקירה? שלא ידעת?".

צפו בסרטון המלא של משקיעים גבעות עם הפנייה המלאה לרה"מ נתניהו.