ביונס במקום השני ברשימת החדשנות הרפואית של פורבס

קרן תעוזה היא מראשונות המשקיעות בביונס, וליוותה את החברה במהלך הצלחות רבות, כולל קבלת אישור ה-FDA לשיווק מוצר נוירופרוטזה להפעלת שרירי כף-יד משותקים בספטמבר 2011

מגזין פורבס פרסם את רשימת תחומי החדשנות ברפואה לשנת 2012, ממנה עולה כי "תחום הרפואה והבריאות יעמוד במרכז החדשנות האסטרטגית והטכנולוגית ב-2012. החברות בתחום עושות עבודה מדהימה ומתוות כיווני התפתחות חדשים לקראת 2012, הצפויה להיות שנה של שינוי ופריצות דרך".

ביונס, מהפורטפוליו של קרן תעוזה , היא חברה של אלפרד מאן - שותף אסטרטגי ומשקיע בקרן תעוזה. ביונס מובילה בתחום הנוירופרוטזות לשיקום התנועה במשותקי גפיים באמצעות אותות חשמליים, ולכן צוינה במקום שני ברשימת החדשנות בתחום הרפואה ל-2012. קרן תעוזה הינה מהמשקיעות הראשונות בביונס וליוותה את החברה במהלך הצלחות רבות לאורך הדרך כולל קבלת אישור FDA לשיווק מוצר נוירופרוטזה להפעלת שרירי כף-יד משותקים בספטמבר השנה.

הסיבה לציונה של ביונס, לפי המגזין, היא תחום ההתמחות של החברה, הצפוי להיות בין מובילי החדשנות הרפואית השנה: "ביונס מייצגת תחום רפואי שמתמקד במוצרים המסייעים לאנשים לחזור לתפקוד מלא של רגליים וידיים, עם חופש שאבד כתוצאה מבעיות נוירולוגיות כמו שבץ מוחין או טרשת נפוצה", אמר ג'ון קוטר, סמנכ"ל החדשנות בקוטר אינטרנשיונל, ועורך הדירוג.

ביונס עקפה בדירוג את חברת ג'נרל אלקטריק שדורגה במקום השלישי עם פעילותה בתחום מכשור אבחון לסרטן בשלבים מוקדמים. במקום הראשון בדירוג נמצאות חממות חדשנות רפואית כמו זו שבמרכז Cleveland Clinic שבארה"ב. המרכז קיבל לאחרונה מענק משמעותי מממשלת ארה"ב, ואף ביצע אקזיט מוצלח של חברת יישום טכנולוגיה.

על-פי המגזין, צפויים תחומי חדשנות רפואית אלה להציג גידול בפעילותם בשנה הקרובה, בהובלת החברות הנזכרות, תוך הטמעת אסטרטגיה שתמנף את צמיחתן של חברות אלו. בנוסף על ההשקעה בביונס, נמצאת קרן תעוזה בשלבים מתקדמים בבחינת השקעה משותפת עם Cleveland Clinic בתחום הקרדיולוגיה.