היום שאחרי ברי וזיווה

האם הרייטינג המטורף של "האח הגדול" כאן כדי להישאר - או שיכול להיות שזה נגמר?

"האח הגדול", א' 21:00, ערוץ 2 קשת

עכשיו זה כבר ברור: אחוזי הצפייה המטורפים בעונה הזאת של "האח הגדול", כ-10% יותר מבעונות הקודמות, הם כאן כדי להישאר. האמת? בצדק. אפשר לשלול על הסף תוכניות כ"האח הגדול", ויש גם לא מעט נימוקים לעשות כן. ובכל זאת, חובבי הז'אנר לא יכלו לאחל לעצמם עונה טובה יותר.

אלא שבסוף המשפט הזה מתגנב גם חשש אל הלב: יכול להיות שזה נגמר? שהרי ברי וזיווה היו אמורות להצית את אש הקונפליקט הדתי-חילוני, ודודו קפרא היה אמור, במוקדם או במאוחר, לנגוח במישהו שיעז לומר לבטי, אשתו ההרה, משהו פרובוקטיבי כמו "בוקר טוב" נניח, וביחד עם קותי הם היו אמורים להיות היציע המזרחי של התוכנית ולצעוק משם בקצב "מוות לאשכנזים".

עכשיו נותרנו עם השמאל-ימין (שבינינו, הם שניהם מאותו הכפר), עם קותי שלא מאמין אפילו שמישהי כמו יאנה מחבקת אותו לפני השינה, ועם חבורת נשים שהדבר הכי טוב שיכול לצאת ממנה (במונחי טלוויזיה כמובן) הוא "קט-פייט" הגון שבמהלכו מישהי תולשת את הריסים המלאכותיים של הבשלנית והמתמטיקאית אביבית.

יכול להיות כמובן שאני טועה, ושמישהו מהנותרים בבית יגלה איזה זיק של טירוף שיכניס קצת רוח לניסוי הזה בבני אדם. אחרת יצטרכו לשקול בהפקה להכניס, בין הדיירים החדשים בעוד כחודש, איזה חתול שישרוט את וולטר, כלב הנחייה החביב.