תשאירו לנו את קים

אחרי שלקחו לנו את זיווה ודודו מבית "האח הגדול", מגיע לנו לפחות עוד שבוע עם קים

"האח הגדול", יום ג' 21:00, ערוץ 2 קשת

44.7% רייטינג השיגה התוכנית הקודמת של "האח הגדול" שלשום (א'). זהו רייטינג בלתי נתפס, נתון ברמה של אירוויזיונים בימי ערוץ 1.

יש הטוענים כי מדובר בסממן מובהק למיתון: אנשים יוצאים פחות, מבלים פחות בחוץ ויותר זמן מול המסך. אחרים קושרים זאת למזג-האוויר החורפי, שלא אופייני כל-כך לחורף הישראלי הממוצע.

שני הנתונים הנסיבתיים הללו מקבלים חיזוק מהעובדה שגם המתחרה הגדולה ביותר כרגע שיש ל"האח הגדול" על המסך, "THE VOICE", כבר חצתה את רף ה-40% רייטינג. או במילים אחרות: זה לא זכייני הטלוויזיה שעושים עבודה טובה כל-כך - אלא אנחנו, שמעדיפים לרבוץ על הספה בבית מחמת חיסרון כיס או נגיפי השפעת שמסתובבים בלילות בחוץ ותוקפים עוברי-אורח חפים מפשע.

נראה קרוב לאובדן שליטה מוחלט

רק ביום ראשון כתבתי כאן שההפקה עלולה להיקלע למצב שבו הקוקיות השרוטות ביותר תהיינה הראשונות לעוף מקן הקוקייה הזה, אבל הנה, בצעד דרמטי הוצנח אביב, האקס של אביבית, אל תוך הווילה, ולו רק כדי להוכיח שלפעמים יהלומנים הם חבריה הטובים ביותר של הנערה.

כבר הפסקתי לתהות מה מכל זה אמיתי ומה מודע (אביבית נראית כאילו כל מצמוץ שלה הוא מלאכותי כמו הריסים שמבצעים את הפעולה), ודבקתי בקים: טיפוס מעורר סקרנות שמחד ניחן במחשבה בהירה ויכולת ביטוי מצוינת, ומאידך נראה קרוב מאוד לאיבוד שליטה מוחלט.

אחרי שלקחו לנו את זיווה ואת דודו, מגיע לנו לפחות עוד שבוע עם קים: מצדי, אם הוא לא ירצח מישהו בשבוע הקרוב (מה שרק יקפיץ עוד יותר את הרייטינג כמובן) - תוכלו להדיח אותו בשבוע הבא.